מספר טלפון וירטואלי למעקב ומדידת שיחות נכנסות
מספר וירטואלי, קו וירטואלי, מוקד וירטואלי - קבלת שיחות
מספר טלפון קווי לקבלת שיחות. שיחות נכנסות למספר הוירטואלי עוברים מיד לטלפון נייד או קווי שתגדירו. ייחודו של מספר וירטואלי הוא ביכולות: דוחות אונליין (פירוט שיחות, מעקב, שינויים), הקלטת שיחות, התראות מייל ו SMS, השמעת הודעות, שעות פעילות ועוד תכונות, שהופכים אותו לכלי עסקי שימושי
מספר וירטואלי, קו וירטואלי - הוצאת שיחות
תוכלו גם להוציא שיחות מהמספר הווירטואלי שלכם, כך שאם אתם רוצים להתקשר ללקוח, הלקוח יראה כשיחה מזוהה את המספר הווירטואלי שלכם ולא את הנייד שלכם. כל שיחה יוצאת מתועדת בדוחות ומוקלטת (ללא צורך בפעולה של מיוחדת)
תוכלו גם להוציא שיחות מהמספר הווירטואלי שלכם, כך שאם אתם רוצים להתקשר ללקוח, הלקוח יראה כשיחה מזוהה את המספר הווירטואלי שלכם ולא את הנייד שלכם. כל שיחה יוצאת מתועדת בדוחות ומוקלטת (ללא צורך בפעולה של מיוחדת)
מספר וירטואלי - חיבור ל whatsapp business
לקוחות יכולים לשלוח הודעות whatsapp למספר הווירטואלי באמצעות המסלול העסקי של whatsapp יש לבצע אימות בשיחה קולית למספר הווירטואלי – תקבלו קוד והמספר מאומת ופעיל לשימוש דרך whatsapp
לקוחות יכולים לשלוח הודעות whatsapp למספר הווירטואלי באמצעות המסלול העסקי של whatsapp יש לבצע אימות בשיחה קולית למספר הווירטואלי – תקבלו קוד והמספר מאומת ופעיל לשימוש דרך whatsapp
מספר וירטואלי - אוטומציות
הגדירו פעולות שיקרו בעת חיוג למספר הווירטואלי וחסכו בשיחות
מתקשר מחייג ומופעלת אוטומציה, לדוגמא:
משלוח SMS, קליטת מספר טלפון, קליטת נתון, השמעת הודעה, משלוח מייל, הפעלת webhook לזאפייר או אינטרגומנט
בקיצור, איך זה עובד?
תקבלו מספר טלפון קווי מסוג 073 או 03 (או כמה לפי הצורך), כל שיחה נכנסת למספר הווירטואלי תעבור מיד למספר טלפון אמיתי שתגדירו (אפשר שהשיחה תדלג בין כמה מספרים = קבוצת חיוג), כל שיחה נרשמת בדוחות (ממשק ניהול), מוקלטת (ללא עלות נפרדת), תקבלו התראות במצבי חוסר מענה או ניתוק, אפשר להגביל שיחות לפי שעות פעילות, להשמיע פתיח ומוסיקה בהמתנה, להפעיל תא קולי או השארת מספר לחזרה, לשלוט על השיחה המזוהה, להשמיע פתיח למקבל השיחה ("שיחה נכנסת ממספר ווירטואלי"), ניתן להוציא שיחה מהמספר הווירטואלי (מקבל השיחה ייראה את המספר הווירטואלי שלכם כשיחה מזוהה על הצג, ולא ייראה את הנייד שלכם), אפשר לחבר את המספר ל whatsapp business ואפשר להגדיר אוטומציות שיקרו בעת חיוג למספר
הקלטת פתיח מתנה
קבלו הקלטת
פתיח באולפן מקצועי מתנה, ברישום למסלול בתשלום קבוע, כולל מוסיקה ברקע
מספרים וירטואליים
תקבלו
מספר טלפון קווי מסוג 073 (אזור חיוג ארצי) או כמה מספרים (לדוגמא – מספר ייעודי
לכל ערוץ פרסום)
הגדרת יעד ניתוב - מספר טלפון אליו תועבר השיחה
מגדירים
לאיזה מספר טלפון (נייד או קווי) השיחה תעבור כאשר מתקשר מחייג למספר הווירטואלי
(עקוב אחרי מידי)
הגדרת כמה יעדי ניתוב - כמה מספרי טלפון אליהם תועבר השיחה
אפשר
לקבוע ששיחה נכנסת למספר וירטואלי תחייג בכמה מספרים אחד אחרי השני
קבוצת
חיוג
אם מספר 1 לא עונה קופץ/מדלג ל 2 וכן הלאה, קביעת סדר חיוג (קבוע, אקראי או
בו זמני)
הגבלת שיחות לפי שעות פעילות, ניתוב לפי שעות, הגבלה
לפי שעות פעילות
מתקשר "מחוץ לשעות" יישמע הודעת "סגור"
מקצועית (תקבלו מייל עם פרטי המתקשר)
ניתוב
לפי שעות - ניתוב ליעדים שונים לפי שעות פעילות (חלוקת שיחות לנציגים שונים בהתאם
ללוח זמנים)
שיחה מזוהה –מה תראו על הצג כאשר תתקבל שיחה מהמספר
הווירטואלי
ניתן
לבחור לראות את המספר המקורי של המתקשר (וגם לשמוע הכרזה "שיחה ממספר
וירטואלי" לפני חיבור למתקשר) או
ניתן לבחור לראות את המספר הווירטואלי אליו חייג המתקשר (מספר קבוע)
לא מפספסים שיחות, גם אם הלקוח ניתק, גם אם הלקוח לא נענה או
חייג מחוץ לשעות
הגדרת
התראות מייל ו SMS מיידים במצבי - ניתוק, חוסר
מענה, מחוץ לשעות או על כל שיחה
תא
קולי/השארת מספר – הפניה לתא קולי או להשראת מספר לחזרה במצב של חוסר מענה (לפי
זמן מוגדר)
דוחות, סטטיסטיקה, מעקב, הקלטת שיחות, פירוט שיחות ומספרים
רישום
ומעקב שיחות - פירוט המספרים, כולל: סטטוס שיחה (מענה, אין מענה, ניתוק)
ונתונים חשובים
הקלטת
שיחות נכנסות - שמיעה בתוך הדוחות או במייל
ממשק ניהול – מקבלים שם משתמש וסיסמה לניהול המספרים
ממשק
ניהול – לביצוע מהיר של שינויים (שעות פעילות, מספרי טלפון, יעדי ניתוב)
אינטגרציות
– API
קבלת פרטי שיחות למערכת מידע
XML או webbook
השמעת פתיח ומוסיקה בהמתנה
שלבו
פתיח במספר הווירטואלי ("שלום ותודה שהתקשרתם ..."), שלבו מוסיקה בהמתנה
למענה
משלוח SMS ים למתקשרים שלחו
SMSלמתקשר שלא נענה או ניתק
("מספרכם נקלט, נשוב אליכם בהקדם")שלחו
SMSלכל מתקשר עם תוכן קבוע
(כתובת מייל, שעות פעילות וכו')
שיחות יוצאות ממספר וירטואלי – הוציאו שיחות מהמספר
הווירטואלי שלכם
מקבל
השיחה ייראה את המספר הווירטואלי כשיחה מזוהה
הוצאת
השיחות מבוצעת על ידי דף נחיתה (להלן דוגמא, תוכלו להזין מספר אבל לא לחייג
בפועל)
חיבור ל whatsapp business
לקוחות
יכולים לשלוח הודעות whatsapp למספר הווירטואלי באמצעות המסלול העסקי של whatsappיש
לבצע אימות בשיחה קולית למספר הווירטואלי – תקבלו קוד והמספר מאומת ופעיל לשימוש
דרך whatsapp
שימושים לדוגמא:
- מספר טלפון קווי עסקי (העברה לנייד או לקווי שלכם)
- מדידת אפקטיביות ויעילות של קמפיינים, ערוצי פרסום ומדיה. מאיפה מתקשרים יותר?
- מעקב שיחות ולידים טלפוניים, מדידת שיחות נכנסות מערוצי פרסום שונים, ייעול פרסום
- מעקב ומדידת שיחות נכנסות (אתר, מובייל, קמפיין, מודעה, נושא חשוב, אנשי מכירות)
- בקרת שיחות - מעקב אחרי שיחות שעוברות למוקד חיצוני, שיחות של אנשי מכירות או שרות
- נתב שיחות וירטואלי ("למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2")
- מספר וירטואלי עם תא קולי - כל שיחה נרשמת ועוברת למייל (ללא ניתוב והעברת שיחה)
- מספר חירום - מספר טלפון ייעודי לחירום, חיוג לקבוצת מספרים במקביל עד מענה
- מוקד וירטואלי - הפעלת מוקד שיחות וירטואלי המפנה שיחות לטלפונים ניידים לפי שעות פעילות, הגדרת קבוצת חיוג וחוקי גלישה בחוסר מענה (מוקד תמיכה טכנית, מוקד חרום, הקפצת כוננים ועוד שימושים)
מספרים וירטואליים חכמים - איך זה פועל?
תקבלו מספר טלפון קווי מסוג 073 (אזור חיוג ארצי)
ניתן לקבל כמה מספרים (לפי הצורך שלכם)
דוגמא - מספר לכל ערוץ פרסום - כל מספר מייצג יעד, מקור או אפיק (מספר מדיד או מעקב)
כל מספר יכול לנתב לאותו יעד או ליעדים שונים
אתם מפרסמים את המספר או המספרים שקיבלתם
חוקי הפנייה, העברת וניתוב שיחה - הגדרת חוקים עסקיים
העברת שיחה - קובעים
לאן תופנה השיחה הנכנסת למספר הווירטואלי (טלפון נייד או קווי)
כאשר מתקשר יחייג למספר הווירטואלי השיחה תעבור מיד למספר הטלפון שתגדירו
קבוצת חיוג - ניתן
לנתב או להפנות את השיחה הנכנסת לכמה יעדים ומספרים
המערכת תסרוק ותחייג בכל המספרים שהגדרתם על מנת לתת מענה מהיר למתקשר
(אם מספר ראשון לא עונה השיחה קופצת מיד למספר השני בקבוצה, וכן הלאה)
סדר חיוג - ניתן לקבוע סדר
חיוג בקבוצה (קבוע, רנדומלי, בו זמני)
עקוב אחרי חכם - העברות שיחה מורכבות (מהקווי, לנייד 1, לנייד 2 למוקד חיצוני)
ניתוב לפי שעות - ניתן
לקבוע ניתוב שיחה למספרים שונים לפי שעות פעילות
(בשעות מסוימות שיחות עוברות למספר 1 ובשעות אחרות למספר אחר)
שיחה מזוהה - ניתן לקבוע מה יוצג כשיחה מזוהה למקבל השיחה:
המספר המקורי של המתקשר - תדעו מיד מי מתקשר אליכם ללא חסימת המספר המקורי
מספר קבוע - זיהוי השיחה הנכנסת כשיחה מהמספר הווירטואלי (שמירת איש קשר)
שמות מספרים - לכל מספר טלפון ניתן לתת שם ומזהה נפרדים (עבור הדוחות)
יעדי העברה - ניתן להגדיר יעד ניתוב קבוע לכל המספרים או יעדים נפרדים לכל מספר
מוקד שיחות וירטואלי - הפעילו מוקד שיחות באמצעות מספר וירטואלי
הפעילו את המספר הווירטואלי שלכם בתצורה של מוקד, הגדירו מספרי טלפון ניידים שיקבלו שיחות (קבוצת חיוג), שייכו שעות פעילות. כל שיחה נכנסת למספר הווירטואלי תפנה את המתקשר לנציג המתאים לפי שעות פעילות, זמינות או חוקים אחרים שתגדירו. ממשק ניהול מאפשר שינויי והוספת מספרי טלפון של נציגים שיקבלו שיחות, מעקב, דוחות והקלטת שיחות
דוחות, סטטיסטיקה, מעקב, הקלטת שיחות, פירוט שיחות ומספרים
מעקב שיחות - ממשק
ניהול מאפשר לעקוב אחרי מקור כל שיחה, כולל:
רישום סטטוס שיחה (מענה, אין מענה, ניתוק, מחוץ
לשעות)
פירוט המספרים שהתקשרו, רישום נפרד לכל מספר וירטואלי או מקור
שינויים - ביצוע שינויים וניהול מידי של המספרים
הקלטת שיחות - ניתן
להקליט שיחות נכנסות שנענות (ללא תוספת תשלום)
הקלטות נשמרות בדוחות עצמם בממשק הניהול
אפשרות למשלוח מייל הכולל את הקלטת השיחה
אינטגרציות – קבלת פרטי שיחות למערכת
מידע, ממשק XML או ממשק webhook
לא מפספסים שיחות, גם אם הלקוח ניתק, גם אם הלקוח לא נענה!
התראות - מייל ו SMS במצבי - ניתוק, חוסר מענה, מחוץ לשעות (בזמן אמת)
תא קולי - הפניה להשארת הודעה או מספר - לפי זמן מוגדר
מוקד חיצוני - הפניה ליעד חיצוני לפי זמן
קליטת פרטים - ללא ניתוב שיחה (תקבלו מייל על כל שיחה נכנסת)
המתנה
חכמה – החזקת מתקשרים בהמתנה על הקו, כאשר יש יותר משיחה אחת בו זמנית
לא
ניתוק או השמעת תפוס או ממתינה כמו בקו רגיל
שרות לילה - טיפול
נפרד בשיחות מחוץ לשעות הפעילות
השמעת הודעת "סגור", קבלת מייל/SMSעם הפרטים, ניתוב ליעד לאחר
זיהוי מענה של נציג - עקיפת מענה קולי/תא קולי/נתב שיחות (יותר המרות טלפוניות)
השמעת הודעות והכרזות
הכרזות למתקשר (ג'ינגל/המתנה/מענה קולי. "שלום ותודה שהתקשרתם...")
הודעה למקבל השיחה ("שלום, זוהי שיחה נכנסת ממספר וירטואלי...")
הגדרת נתב שיחות - השיחה תופנה לפי בחירה. "למכירות
הקישו 1 לשרות הקישו 2")
משלוח הודעות SMS
משלוח SMS למתקשר שלא נענה
("מספרכם נקלט, נשוב אליכם בהקדם")
משלוח SMS לכל מתקשר עם תוכן קבוע
(כתובת מייל, שעות פעילות וכו')
ניתן
לבקש ממתקשר מטלפון חסוי או קווי להקיש טלפון לחזרה
אז אם אתם מחפשים
מספרים וירטואליים, קו וירטואלי, מספר וירטואלי, מספר מדיד, מספר מקשר, מספר שקוף, מספרים שקופים, מספר פיקטיבי, מספר חלופי, מספר מעקב, מעקב ומדידת שיחות, מעקב לידים טלפוניים, מספר מסקיו, מספר פייסבוק, מספר גוגל, מספר מפנה, מספר טלפון, מספר לאתר, מספר עסקי, קו עסקי, מדידת שיחות
אנחנו לרשותכם!