כפתור שיחה חוזרת WEB CALL BACK. חייגן אוטומטי לאתר, למובייל, לדף נחיתה

אפשרו ללקוח באתר, במובייל או בדף הנחיתה, להזמין שיחה
הלקוח לא יאמין שחזרתם אליו כל כך מהר
תוסף שיחה מהירה 
 
 
 
גידול של כ 40% בכמות הלידים, הפניות וההמרות מהאתר או דף הנחיתה
 
גידול של כ 125% בכמות הלקוחות החמים והאיכותיים (חוזרים מהר ללא עבודה ידנית)

גידול של כ 80% בשימוש, בהשוואה לטופס צור קשר רגיל או צ'ט (שלא מתאים לכולם)

פחות תגובות של: "זה כבר לא רלבנטי", פחות לידים ולקוחות שרופים, פחות לקוחות שלא עונים, חזרה מהירה ואוטומטית ללקוחות, ללא עבודה ידנית, בהתאמה לשעות פעילות 

חווית שרות מניעה לפעולה (כפתור צמוד מסך, מלווה גולש, פשוט למילוי)
הפחתת אחוז נטישה (גידול משמעותי בכמות ההמרות)
 
זיהוי ומענה ללקוחות חשובים באתר (הצגת הכפתור בהתקיים תנאים וחוקים)
לפי מיקום באתר, גודל עסקה או משך שהייה 
 
הלקוח מזין מספר טלפון, מקבל שיחה מידית ומועבר לנציג  
פניה מחוץ לשעות הפעילות נשמרת, ומבוצע אליה חיוג בשעות הפעילות

לא מפספסים שיחות (המערכת מתריעה על שיחות שלא נענות בזמן אמת)
התאמה למובייל ולדסקטופ, חיבור לגוגל אנליטיקס, דיווח המרות 
 

מעדיפים לקבל פניות כתובות למייל ולחזור לבד ללקוחות? 
ניתן להגדיר כפתור שמאפשר לגולש להזין פרטים בשדות ללא שיחה חוזרת אוטו'
(אתם חוזרים לבד ללקוח)

עדיין תיהנו מגידול של 40% בכמות הפניות והלידים וגידול של 80% בשימוש בהשוואה לטופס צור קשר רגיל או צ'ט שלא מתאים לא לכולם
 

כפתור שיחה חוזרת משפר המרות, מניע יותר לפעולה, מביא ומייצר יותר לידים, יותר לקוחות, מפחית נטישה 
פשוט יותר וקל לשימוש, חווית שרות מתקדמת 

כמה לקוחות נוטשים באתר ובכלל לא יוצרים קשר? במובייל? בדף נחיתה? כמה לקוחות מפספסים בטלפון? אל תתנו ללקוחות לברוח

 
כמה מהם לקוחות חשובים? כמה נוטשים בעמוד תשלום או הזמנה?
עסקה גדולה/רווחית? בביצוע פעולה? כמה נוטשים במילוי טופס ארוך? שדות חובה?
 
כמה לקוחות נוטשים בצ'ט או בצ'ט וירטואלי? במילוי פרטים? 
לא לכולם מתאים צ'ט, לא כולם אוהבים להתכתב ולהמתין או למלא פרטים בטופס ארוך
 

לקוחות מעדיפים להתקשר? כמה מהם לא נענים? מפספסים לקוחות בטלפון?
המתנה ארוכה, עומס... לקוחות כועסים ומתוסכלים ... כמה מנתקים? פגיעה במוניטין?
 

נניח ולקוח השאיר פרטים באתר, כמה זמן עובר עד שחוזרים אליו?
כמה פעמים זה מאוחר מידי ולא רלבנטי? הלקוח התקרר? לקוח שרוף?
 
כמה פעמים הלקוח לא זמין או לא עונה? זוכרים לחייג שוב?
עבודה ידנית ומתסכלת לנציג? (מחייגים אחד אחד?)

כפתור WEB CALL BACK - כפתור שיחה חוזרת ללקוח באתר, במובייל, בדף נחיתה, חייגן שיחת חינם לאתר

אפשרו ללקוח להזמין שיחה מנציג
וחזרו אליהם אוטומטית במהירות שיא - תוך דקות, כאשר נציג מתפנה!
 
הלקוח לא יאמין שחזרתם אליו כ"כ מהר - חווית שרות
  • חיבור מידי ואוטומטי בין לקוח באתר לנציג פנוי ומתאים 
  • ללא עבודה ידנית, תסכול או זמן יקר שהולך לאיבוד (מערכת אוטו' לגמרי)
  • שיחה חוזרת אוטומטית ללקוח באתר, במובייל או בדף הנחיתה
  • הלקוח לא מוותר, לא מתקשר, לא ממתין, לא מנתק ולא משאיר הודעה
  • יותר לידים ולקוחות, יותר פניות מהאתר, פחות נטישה 
  • חזרה מהירה, כשהלקוחות חמים וזמינים, פחות לקוחות שרופים

שרות ברור ופשוט - אמין ומניע לפעולה (מינימום שדות חובה)
גולש באתר מזין מספר טלפון                            (כמו שמחייגים למספר)
בוחר נושא פנייה                                             (מכירות, שרות, תשלום ...)
ונציג מתאים חוזר אליו במהירות  בצורה אוטו'     (תוך דקות - ברגע שנציג מתפנה) 


 
 
 
 
 

כפתור חכם - יכולות עם ערך מוסף

הגדרות תצוגה 
  • תמיכה בנושאי פנייה – הפניה ליעד מתאים (מכירות, שרות ... כל סוג לקוח)
  • שינוי אפשרויות ושדות בכפתור לפי עמוד באתר
  • כפתור צמוד מסך פתיחה אוטו' (בדחיפה) הקטנה, הגדלה, שעות פעילות
  • התאמה לכל אתר (iframe)
 
זיהוי ומענה ללקוחות חשובים (תשלום, עמוד חשוב...)
  • הצגת הכפתור בעמודים חשובים (בהם יש נטישה), לפי נושא פנייה
  • לקוחות שכדאי לחזור אליהם (מהם יחס ההמרה גבוה יותר)
  • לא מפספסים לקוחות חשובים שחוו תסכול (מילוי פרטים ...)

משך שהייה - הצגה הכפתור לפי זמן שהייה בעמוד
הפחתת אחוז עזיבה (bounce rate)
  • טיימר - הצגת הכפתור לפי משך שהייה, לפני שהלקוח עוזב
  • הכפתור מוצג לפי זמן שהייה ללא פעולה, בעמודים חשובים
  • מענה ללקוחות שעומדים לעזוב בלי לבצע פעולה 
 
 קוד המרה גוגל, מאיזה עמוד הופעל הכפתור
  • ניתן לשלב קוד דיווח ולעקוב אחרי המרות
  • דיווח תוצאות חיוג ונתונים למערכת חיצונית (API)
  • דיווח מדויק על העמוד או הדף בו הופעל כפתור השיחה 
 
כפתור ייעודי לאתר סלולרי/מובייל
  • כפתור נפרד המותאם לאופי וצורת הגלישה במובייל
  • MOBILE CALL BACK – הלקוח במובייל לא מתקשר, חוזרים אליו
  • שמים מספר טלפון? כמה לא נענים? כמה מנתקים? כמה מוותרים?
 
שילוב כפתור שיחה + צ'ט באתר (מקסימום פוטנציאל)
  • יש לקוחות שלא אוהבים להתכתב בצ'ט (לא מתאים לכולם)
  • הציעו עוד אפשרות ליצירת קשר להשגת יותר תוצאות
  • ניתן לשלב כפתור שיחה CALL BACK בכל אזור באתר (מול הטלפון)
 
כפתור ייעודי לדפי נחיתה ופרסום
  • שילוב בדפי נחיתה ופרסום (קוד נפרד) דיווח נפרד, קוד המרה גוגל, התאמה לקמפיין
  • הגברת שימוש בדף הנחיתה (פחות בריחה ומעבר לאתר)

יכולות ללא תחרות

לא חוכמה להציע ללקוח "נחזור אליך" – צריך לחזור אליו במהירות
  • חייגן ייעודי עובד עבורכם ומוודא שתחזרו במהירות ללקוחות בשיחה חוזרת אוטומטית
  • איתור נציג פנוי  – חיוג חוזר ללקוח
  • מנגנון אוטומטי לגמרי ללא עבודה ידנית (איתור נציג ביחד המתאים וחיבור חזרה ללקוחות)
  • החייגן יודע להתעורר אוטו' לתפוס נציג ולהתקשר עבורו ללקוחות, ללא רשימות, ללא משימות קופצות, ללא דחייה, ללא מיילים
  • נציג עונה לשיחה מהחייגן, שומע הודעה ("שלום זוהי שיחת חייגן ..."), ומתחיל חיוג אוטו' לרשימת הלקוחות, לפי מדיניות החיוגים שהוגדרה
  • הלקוח לא עונה? החייגן זוכר לחייג שוב (נציג לא צריך לזכור או לסמן), החייגן שולח SMS אוטו' בין ניסיונות חיוג, שולח SMS בניסיון חיוג אחרון (הלקוח יודע שאתם מחפשים אותו) או הודעה מוקלטת בניסיון אחרון, לפי שעות פעילות
  • שיטות חיוג - קודם נציג/קודם לקוח קודם נציג – לא מחייגים ללקוח לפני שיש נציג פנוי
 
הטמעה פשוטה, קבלת פרטים למייל/CRM
  • הטמעה פשוטה, ללא שינוי בשיטת עבודה, ללא מערכת נוספת נציג פשוט מקבל שיחה נכנסת, מאשר ומתחיל חיוג ללקוח
  • בחירה – האם הכפתור יוצר שיחה אוטו' או שולח פרטים למייל/CRM

לצפייה במסמך

יתרונות. שיפור מדדי מכירות, שיפור מדדי שרות. שיחה הנה האמצעי היעיל ביותר להבין את הלקוח, למכור, לשכנע או לתת שרות (תקשורת מידית)

 
שיפור במדדי מכירות
יותר לידים, לקוחות ופניות מהאתר, פחות נטישה. אמינות והנעה לפעולה
מענה ללקוחות שלא אוהבים להתכתב בצ'ט או למלא טופס ארוך, תחושת אמינות (קל לתקשר). יותר שימוש בהשוואה לטופס צור קשר או צ'ט, לא מפספסים לקוחות בטלפון (יש פרטי לקוח)
 
זיהוי ומענה לקוחות חמים וחשובים באתר
לפי מיקום, עמוד, נושא, משך שהייה או גודל עסקה
חזרה מהירה ללקוחות מהם הסיכוי לעסקה/יחס המרה גבוה יותר, כפתור חכם המוצג לפי חוקיות
 
חזרה מהירה ללקוח - תוך דקות, כשנציג מתפנה
יותר לקוחות חמים, זמינים ומעוניינים פחות לקוחות שרופים וקרים.
חוזרים במהירות - מוכרים יותר ונותנים שרות מעולה. חווית לקוח
 
תפריט נושאי פנייה/נושאים חשובים
הפניה וטיפול ע"י הנציג המתאים בלבד הלקוח בוחר יעד מתפריט.
ללא ניתוב שגוי או טיפול ע"י נציג לא מתאים (זמן יקר) תמיכה ומענה ללקוחות חדשים וקיימים
 
שיפור במדדי שרות - לא מפספסים לקוחות בטלפון, שמירה על מוניטין
הלקוח בכלל לא מתקשר וממתין הלקוח לא מתקשר וממתין, לא נוטש ולא משאיר הודעה. פחות המתנות ונטישות, פחות לחץ כעס ותסכול פחות שיחות נכנסות, פחות לקוחות שמתקשרים שוב ושוב ויוצרים עומס, שיטוח עומסים, מניעת פגיעה בתדמית (פחות תלונות בפייסבוק)
 
שיפור במדדי שרות -  קיצור שיחות
קיצור משך טיפול בפנייה, פתרון מהיר יותר פחות תלונות על חוסר מענה, שיחות חוזרות הם קצרות יותר כי הלקוח לא מתוסכל וטעון (חוזרים אליו) פתרון מהיר ויעיל יותר של בקשות שרות (אין פינג פונג ארוך כמו במייל, הלקוח זמין)
 
ייעול עבודה - חזרה אוטו' - ללא עבודה ידנית ותסכול, חסכון בזמן
דחיפה לטיפול -  חיוג ומשלוח SMS אוטו' מלא, לא צריך לזכור ולסמן, בלי הודעות, רשימות, מיילים ... ניצול זמן יעיל. מנגנון אוטו' יודע להתעורר ולהזרים משימות לנציגים לפי מדיניות החיוג שהוגדרה, נציג מקבל שיחה
 
חסכון - חסכון בעלויות מוקדי הודעות ויירוט שיחות, חסכון בזמן יקר ותקנים
יש פחות שיחות שלא נענות (אין צורך ליירט שיחות ולהפעיל מוקדי הודעות), שיטוח עומסים וייעל - חסכון בצורך להוסיף תקנים

דף מידע, מחירים, יתרונות ופירוט יכולות

לרשותכם ניתן לצפות או להוריד דף מידע המפרט את היכלות השונות ומחירים וכן מפרט את אופן ההפעלה של של תוסף השיחה

קביעת נראות כללית (צבע, דמות, אייקון)
קביעת נושאי פנייה (מכירות, שרות ... אפשר גם ללא נושאי פנייה)
קבלת קוד' שתילה באתר
מצורף תרשים מסודר בדף המידע

לצפייה במסמך

יש לכם שאלה? התנגדות? קבלו תשובה

כמה עולה השרות?
אין עלות הקמה ואין התחייבות. משלמים רק שימוש
משלמים 35 אגורות לדקת שימוש. 
 
למה 35 אגורות? יקר? משלמים עבור יעילות, תפוקה וחסכון
השוו לעלות של פספוס לקוח
השוו לעלות של הוספת כוח אדם
השוו לעלות של הפעלת מוקד הודעות שלוקח הודעה ושולח מייל (כ 1.5 ש"ח לדקה! - עוד לא חזרתם בכלל ללקוח)
שרות פון פלוס הוא אחרי שיחה ומתן שרות ללקוח (התשלום כולל עלויות שיחה וזמן נציג ואחרי שמכרתם ללקוח או נתתם שרות)
השאלה היא מה העלות לטיפול בפנייה בודדת - מה העלות ללקוח בודד
 

איך מטמיעים את הכפתור באתר?
תקבלו מפון פלוס קוד אותו שותלים באתר, הקוד מותאם לכל אתר
הקוד נבנה בהתאם לאפיון (יש לקבוע נושאי פנייה וצבעים)
 

"יש לנו טופס צור קשר באתר"
כמה לא ממלאים? מה יחס ההמרה? כמה בורחים מהטופס? אנשים נרתעים מלהזין שם, מייל, טלפון, תעודת זהות ... שדות חובה. חשש פרטיות. כפתור שיחה הוא פשוט – מבקש טלפון ונושא פנייה. מביא יותר שימוש. 
 

"יש לנו צ'ט באתר" 
תראו כמה אנשים נוטשים בצ'ט ולא משתפים פעולה. מעדיפים שיחה.
לא לכולם מתאים צ'ט, לא כולם אוהבים להתכתב. כמה זמן הגולש ממתין לתגובה? ואז נעלם?
כפתור שיחה הוא פתרון משלים לאלו שלא אוהבים צ'ט.
 

 "יכולים להתקשר אלינו, יש מספר טלפון באתר"
כמה שיחות לא נענות? כמה מנתקים? למה שהלקוח יתקשר? מה מניע אותו לפעולה?
כמה לקוחות אתם מפספסים בטלפון? מה מבדל אתכם ממתחרים? זו חווית השרות אצלכם "תתקשרו"?
כפתור השיחה שומר לכם את פרטי הלקוח (לא נעלם בטלפון) ומונע מראש פספוס של הלקוח (הלקוח בכלל לא מתקשר, אתם חוזרים אליו במהירות כאשר נציג מתפנה)

 
"אנו מעדיפים שיזמינו לבד באתר"
מה לעשות שאנשים אולי יזמינו באתר אבל מחפשים אמינות. לאנשים יש שאלות וצריכים עזרה.
כמה הזמנות הולכות לאיבוד? כמה מהם של לקוחות חשובים או עסקאות גדולות?
הרי יש לכם נציגים שאתם מעסיקים בכל מקרה – החייגן שלנו מייעל עבודה. ועושה הכל אוטו'.
אנו יודעים לזהות עבורכם לקוחות חשובים באתר
כפתור חכם שמוצג לפי מיקום באתר, משך שהייה, עמוד חשוב, גודל הזמנה ...
 

"למה לחזור ללקוחות בנושא שרות - הם לקוחות שבויים שלנו"
לא לעולם חוסן. לקוח שלכם היום צריך לחדש בסוף השנה ולא זו החוויה שתרצו להעניק
 WEB CALL BACK מאפשר לכם לשפר מדדי שרות ואפילו לחסוך:
לשטח עומסים (לחזור ללקוח בזמן שנוח לכם = חסכון וייעול), לקצר שיחות (אתם חוזרים ללקוח), להפחית זמני המתנה (פחות לחץ ותסכול), להפחית כמות של שיחות נכנסות (הלקוח לא מתקשר), לפתור בקשות שרות מהר יותר (ללא פינג פונג), פחות תלונות (נזק תדמיתי)
 

נניח ולקוח השאיר פרטים באתר. לא חוכמה לקחת הודעה מהלקוח – צריך לחזור אליו
כמה פעמים הלקוח לא עונה או לא זמין? (זוכרים לחייג שוב?)
כמה זמן עובר עד שחוזרים?
כמה פעמים זה מאוחר ולא רלבנטי? לקוחות שרופים?
לכמה לקוחות לא מספיקים לחזור? 
 

איך בדיוק פועל החייגן - איך החייגן יודע שיש נציג פנוי?
החייגן יודע לאתר ולתפוס נציג פנוי – ולחייג עבורו אוטו' ללקוחות שצריך לחזור אליהם
החייגן דוגם בשיחה את זמינות הנציגים בשלוחות שלהם או בקבוצה באמצעות שיחה נכנסת.
החייגן מכניס שיחה לנציגים (דוגם את הנציגים ע"י שיחה) וממתין לראות האם יש מענה מנציג.
לא מחייגים ללקוח לפני שיש נציג פנוי על הקו.
 
נציג מקבל שיחה נכנסת מהחייגן ואז מתחיל חיוג כאשר נציג עונה לשיחת החייגן מושמעת הודעה:
"שלום זוהי שיחת חייגן ... המתינו בזמן החיוג ללקוחות"
בקו השני החייגן מעלה את רשימת הלקוחות שלא נענו אחרי אחרי השני.
 
אין נציג פנוי? החייגן לא הצליח לתפוס נציג? החייגן לא נעלב וינסה שוב מאוחר יותר. (החייגן דוגם) יש סט של דוחות והתראות בזמן אמת שמאפשר לכם לעקוב אחרי הטיפול
 
הלקוח לא עונה? אין תשובה? תא קולי?
חוזרים ללקוחות לפי מדיניות חיוגים שהוגדרה (מספר ניסיונות, מרווח ושעות פעילות) החייגן יודע לחייג שוב בלי לשכוח (כמה פעמים שמגדירים – נציג לא צריך לסמן או לזכור) החייגן גם שולח SMS אוטו' (לא ידני) בין ניסיונית חיוג ללקוח (הלקוח יודע שאתם מחפשים אותו) וגם שולח SMS ללקוח בניסיון אחרון (במקום הנציג)
 

מה זה חייגן לאתר? חייגן שיחת חינם? חייגן חזרה? תוסף שיחה לאתר 
שרות המאפשר לגולש באתר האינטרנט שלכם להזמין שיחה מנציג וחייגן אוטו' לגמרי מקשר במהירות בין נציג פנוי ללקוח. לקוח שם מזין מספר טלפון, בוחר נושא פנייה והחייגן האוטו' מקשר לשיחה ללא עבודה ידנית 
 
שיחה חוזרת ללקוח באתר, חייגן callback לאתר, חייגן אוטומטי לאתר 
פון פלוס מאפשרת להפעיל את השירותים הבאים:
שיחה חוזרת ללקוח באתר, שיחה חוזרת אוטומטית לגולש באתר, שיחה חוזרת אוטומטית ללקוח במובייל, חייגן חזרה אוטומטי ללקוח באתר, רכיב שיחה חוזרת לאתר, רכיב שיחה חוזרת לדף נחיתה, חייגן אוטומטי לאתר, חייגן אוטומטי לדף נחיתה, רכיב חייגן לאתר או לדף נחיתה, תוסף שיחה אוטומטי לאתר, תוסף שיחות למודעה, תוסף שיחה לדף נחיתה, תוסף שיחות למובייל, חיוג חוזר ללקוח באתר, חיוג חוזר ללקוח, שיחה מהירה, תוסף שיחה מהירה לאתר