כמה עולה השרות?
אין עלות הקמה ואין התחייבות. משלמים רק שימוש
משלמים 35 אגורות לדקת שימוש.
למה 35 אגורות? יקר? משלמים עבור יעילות, תפוקה וחסכון
השוו לעלות של פספוס לקוח
השוו לעלות של הוספת כוח אדם
השוו לעלות של הפעלת מוקד הודעות שלוקח הודעה ושולח מייל (כ 1.5 ש"ח לדקה! - עוד לא חזרתם בכלל ללקוח)
שרות פון פלוס הוא אחרי שיחה ומתן שרות ללקוח
(התשלום כולל עלויות שיחה וזמן נציג ואחרי שמכרתם ללקוח או נתתם שרות)
השאלה היא מה העלות לטיפול בפנייה בודדת - מה העלות ללקוח בודד
איך מטמיעים את הכפתור באתר?
תקבלו מפון פלוס קוד אותו שותלים באתר, הקוד מותאם לכל אתר
הקוד נבנה בהתאם לאפיון (יש לקבוע נושאי פנייה וצבעים)
"יש לנו טופס צור קשר באתר"
כמה לא ממלאים? מה יחס ההמרה? כמה בורחים מהטופס? אנשים נרתעים מלהזין שם, מייל, טלפון, תעודת זהות ... שדות חובה. חשש פרטיות. כפתור שיחה הוא פשוט – מבקש טלפון ונושא פנייה. מביא יותר שימוש.
"יש לנו צ'ט באתר"
תראו כמה אנשים נוטשים בצ'ט ולא משתפים פעולה. מעדיפים שיחה.
לא לכולם מתאים צ'ט, לא כולם אוהבים להתכתב. כמה זמן הגולש ממתין לתגובה? ואז נעלם?
כפתור שיחה הוא פתרון משלים לאלו שלא אוהבים צ'ט.
"יכולים להתקשר אלינו, יש מספר טלפון באתר"
כמה שיחות לא נענות? כמה מנתקים? למה שהלקוח יתקשר? מה מניע אותו לפעולה?
כמה לקוחות אתם מפספסים בטלפון? מה מבדל אתכם ממתחרים? זו חווית השרות אצלכם "תתקשרו"?
כפתור השיחה שומר לכם את פרטי הלקוח (לא נעלם בטלפון) ומונע מראש פספוס של הלקוח (הלקוח בכלל לא מתקשר, אתם חוזרים אליו במהירות כאשר נציג מתפנה)
"אנו מעדיפים שיזמינו לבד באתר"
מה לעשות שאנשים אולי יזמינו באתר אבל מחפשים אמינות.
לאנשים יש שאלות וצריכים עזרה.
כמה הזמנות הולכות לאיבוד? כמה מהם של לקוחות חשובים או עסקאות גדולות?
הרי יש לכם נציגים שאתם מעסיקים בכל מקרה – החייגן שלנו מייעל עבודה. ועושה הכל אוטו'.
אנו יודעים לזהות עבורכם לקוחות חשובים באתר
כפתור חכם שמוצג לפי מיקום באתר, משך שהייה, עמוד חשוב, גודל הזמנה ...
"למה לחזור ללקוחות בנושא שרות - הם לקוחות שבויים שלנו"
לא לעולם חוסן. לקוח שלכם היום צריך לחדש בסוף השנה ולא זו החוויה שתרצו להעניק
WEB CALL BACK מאפשר לכם לשפר מדדי שרות ואפילו לחסוך:
לשטח עומסים (לחזור ללקוח בזמן שנוח לכם = חסכון וייעול), לקצר שיחות (אתם חוזרים ללקוח), להפחית זמני המתנה (פחות לחץ ותסכול), להפחית כמות של שיחות נכנסות (הלקוח לא מתקשר), לפתור בקשות שרות מהר יותר (ללא פינג פונג), פחות תלונות (נזק תדמיתי)
נניח ולקוח השאיר פרטים באתר.
לא חוכמה לקחת הודעה מהלקוח – צריך לחזור אליו
כמה פעמים הלקוח לא עונה או לא זמין? (זוכרים לחייג שוב?)
כמה זמן עובר עד שחוזרים?
כמה פעמים זה מאוחר ולא רלבנטי? לקוחות שרופים?
לכמה לקוחות לא מספיקים לחזור?
איך בדיוק פועל החייגן - איך החייגן יודע שיש נציג פנוי?
החייגן יודע לאתר ולתפוס נציג פנוי – ולחייג עבורו אוטו' ללקוחות שצריך לחזור אליהם
החייגן דוגם בשיחה את זמינות הנציגים בשלוחות שלהם או בקבוצה באמצעות שיחה נכנסת.
החייגן מכניס שיחה לנציגים (דוגם את הנציגים ע"י שיחה) וממתין לראות האם יש מענה מנציג.
לא מחייגים ללקוח לפני שיש נציג פנוי על הקו.
נציג מקבל שיחה נכנסת מהחייגן ואז מתחיל חיוג
כאשר נציג עונה לשיחת החייגן מושמעת הודעה:
"שלום זוהי שיחת חייגן ... המתינו בזמן החיוג ללקוחות"
בקו השני החייגן מעלה את רשימת הלקוחות שלא נענו אחרי אחרי השני.
אין נציג פנוי? החייגן לא הצליח לתפוס נציג? החייגן לא נעלב וינסה שוב מאוחר יותר.
(החייגן דוגם) יש סט של דוחות והתראות בזמן אמת שמאפשר לכם לעקוב אחרי הטיפול
הלקוח לא עונה? אין תשובה? תא קולי?
חוזרים ללקוחות לפי מדיניות חיוגים שהוגדרה (מספר ניסיונות, מרווח ושעות פעילות)
החייגן יודע לחייג שוב בלי לשכוח (כמה פעמים שמגדירים – נציג לא צריך לסמן או לזכור)
החייגן גם שולח SMS אוטו' (לא ידני) בין ניסיונית חיוג ללקוח (הלקוח יודע שאתם מחפשים אותו) וגם שולח SMS ללקוח בניסיון אחרון (במקום הנציג)
מה זה חייגן לאתר? חייגן שיחת חינם? חייגן חזרה? תוסף שיחה לאתר
שרות המאפשר לגולש באתר האינטרנט שלכם להזמין שיחה מנציג וחייגן אוטו' לגמרי מקשר במהירות בין נציג פנוי ללקוח. לקוח שם מזין מספר טלפון, בוחר נושא פנייה והחייגן האוטו' מקשר לשיחה ללא עבודה ידנית
שיחה חוזרת ללקוח באתר, חייגן callback לאתר, חייגן אוטומטי לאתר
פון פלוס מאפשרת להפעיל את השירותים הבאים:
שיחה חוזרת ללקוח באתר, שיחה חוזרת אוטומטית לגולש באתר, שיחה חוזרת אוטומטית ללקוח במובייל, חייגן חזרה אוטומטי ללקוח באתר, רכיב שיחה חוזרת לאתר, רכיב שיחה חוזרת לדף נחיתה, חייגן אוטומטי לאתר, חייגן אוטומטי לדף נחיתה, רכיב חייגן לאתר או לדף נחיתה, תוסף שיחה אוטומטי לאתר, תוסף שיחות למודעה, תוסף שיחה לדף נחיתה, תוסף שיחות למובייל, חיוג חוזר ללקוח באתר, חיוג חוזר ללקוח, שיחה מהירה, תוסף שיחה מהירה לאתר