תכונות, יכולות, צורך
נתב שיחות עסקי IVR מספר וירטואלי עם נתב שיחות
מענה קולי העונה לשיחה הנכנסת של המתקשר
ומנתב את השיחה ליעד הנכון לפי תפריט בחירה "(למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2 ...).
נתב שיחות וירטואלי - חיבור ל whatsapp business
לקוחות יכולים לשלוח הודעות whatsapp למספר הווירטואלי באמצעות המסלול העסקי של whatsapp יש לבצע אימות בשיחה קולית למספר הווירטואלי – תקבלו קוד והמספר מאומת ופעיל לשימוש דרך whatsapp
לקוחות יכולים לשלוח הודעות whatsapp למספר הווירטואלי באמצעות המסלול העסקי של whatsapp יש לבצע אימות בשיחה קולית למספר הווירטואלי – תקבלו קוד והמספר מאומת ופעיל לשימוש דרך whatsapp
נתב שיחות וירטואלי - אוטומציות
הגדירו פעולות שיקרו בעת חיוג לנתב השיחות שלכם וחסכו
בשיחותמתקשר מחייג ומופעלת אוטומציה, לדוגמא:משלוח SMS, קליטת מספר
טלפון, קליטת נתון, השמעת הודעה, משלוח מייל, הפעלת webhook לזאפייר או אינטרגומנט
שלבו משלוח SMS בכל נתב שיחות
באמצעות שילוב תפריט הקשות ייעודי:
"לקבלת לינק לאתר בהודעת SMS
הקישו 1 "
"לקבלת פרטים בהודעת SMSללא עלות הקישו 1 "
מתקשר מקבל הודעות SMSעם הפרטים
החשובים ואתם חוסכים בשיחות ונותנים שרות מעולה
נתב שיחות וירטואלי - הוצאת שיחות
תוכלו גם להוציא שיחות מהמספר הווירטואלי שלכם, כך שאם אתם רוצים להתקשר ללקוח, הלקוח יראה כשיחה מזוהה את המספר הווירטואלי שלכם ולא את הנייד שלכם. כל שיחה יוצאת מתועדת בדוחות ומוקלטת (ללא צורך בפעולה של מיוחדת)
תוכלו גם להוציא שיחות מהמספר הווירטואלי שלכם, כך שאם אתם רוצים להתקשר ללקוח, הלקוח יראה כשיחה מזוהה את המספר הווירטואלי שלכם ולא את הנייד שלכם. כל שיחה יוצאת מתועדת בדוחות ומוקלטת (ללא צורך בפעולה של מיוחדת)
איך מפעילים נתב שיחות וירטואלי?
תקבלו מספר טלפון ייעודי מסוג 03 או 073
חיוג למספר יפעיל נתב שיחות עם תפריט שיושמע למתקשר
ניתן
לפרסם את המספר שניתן לכם או לפרסם מספר שלכם שמקושר למספר שלנו (עקוב אחרי קבוע)
הגדרת הנתב:
- מגדירים פתיח ("שלום ותודה שהתקשרתם ל ...")
- מגדירים תפריט הקשות ("למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2")
- מגדירים הודעה לילה ("לקוחות יקרים ... אנו סגורים כעת ...")
לכל
הקשה ותפריט בנתב שיחות קובעים סדר פעולות:
לאיזה מספר להעביר את השיחה
מה יקרה אם אין מענה ביעד תוך זמן מוגדר
משלוח התראה במצב של ניתוק או נטישה
חיוג מחוץ לשעות הפעילות (שרות לילה)
השמעת הודעה או תת תפריט
השמעת הודעת אין מענה (הודעת ביניים)
משלוח SMS עם תוכן מובנה
קליטת פרטים (ללא ניתוב השיחה)
הפניה ישירה לתא קולי
תכונות אותם ניתן להגדיר בעת העברת שיחה:
- מספר טלפון אליו תעבור השיחה
- יעד ניתוב - העברה לטלפון קווי או נייד
- קבוצת חיוג: ניתוב לכמה יעדים (אם מספר 1 לא עונה, קופץ/מדלג למספר 2 ...)
- סדר חיוג וזמנים: קבוע, רנדומלי, בו זמני. קביעת זמנים למעבר
- שעות פעילות: השמעת הודעה "אנו סגורים כעת ..." (שרות לילה)
- ניתוב לפי שעות: בשעות מסוימות נתב למספר 1 ובשעות אחרות למספר 2
- שיחה מזוהה: מה יוצג למקבל השיחה (מספר מקורי של המתקשר או מספר קבוע)
- הקלטת שיחות נכנסות (ללא עלות נפרדת)
- מעקב שיחות: לכל מספר בנפרד, בממשק ניהול
- דוחות וסטטיסטיקה: רישום וסטטוס (מענה, אין מענה, ניתוק ...), אינטגרציות
- לא מפספסים שיחות: התראת מייל או SMS במצבי: חוסר מענה, ניתוק, מחוץ לשעות
- תא קולי: הפנייה להשארת מספר או הודעה לפי זמנים מוגדרים, העברה למייל
- הודעות ביניים: השמעת הודעות משתנות לפי זמן המתנה ללא מענה
- קליטת פרטים: אפשרות למייל על כל שיחה נכנסת
- הכרזות למתקשר: ג'ינגל, מענה קולי, צליל המתנה, מוסיקה בהמתנה
- משלוח SMS למתקשר שלא נענה: "מספרכם נקלט, נשוב אליכם ..." (תוכן משתנה)
- הכרזה למקבל השיחה: "שיחה נכנסת ממספר וירטואלי" (חיווי קולי)
כל
מתקשר, יישמע נתב שיחות לפי התפריט המוגדר
בכל
הקשה תבוצע הפעולה אותה הגדרתם
הקלטות אולפן מתנה
תקבלו
2 הקלטות אולפן מקצועיות ללא כל עלות, עבור הפעלת הנתב
מספר וירטואלי עם נתב שיחות חכם
אנו
מקצים לכם מספר טלפון וירטואלי שחיוג אליו יפעיל נתב שיחות עם תפריט. ניתן
לפרסם את המספר שניתן לכם או לפרסם מספר שלכם שמקושר למספר שלנו (על ידי עקוב אחרי
קבוע). ניתן
להגדיר נתב על מספר סלולארי, רק במידה והשיחות עוברות למספרים אחרים (אחרת יש לופ)
הגדרת פתיח ותפריט הקשות – כל שיחה עוברת ליעד הנכון
מגדירים
פתיח ותפריט קולי ("שלום ותודה שהתקשרתם ... למכירות הקישו 1 לשרות הקישו
2") – ראו אפיון לכל
הקשה ותפריט בנתב שיחות קובעים: לאיזה
מספר טלפון תעבור השיחה (אפשר להעביר שיחות ליעד קווי או נייד)מה
קורה אם אין מענה, מה קורה אם המתקשר מנתק ומה קורה מחוץ לשעות הפעילות, האם
להגדיר תא קולי כל
מתקשר למספר שלכם, יישמע נתב שיחות לפי התפריט המוגדר בכל
הקשה תבוצע הפעולה אותה הגדרתם
הגדרת יעד ניתוב - מספר טלפון אליו תועבר השיחה
מגדירים
לאיזה מספר טלפון (נייד או קווי) השיחה תעבור כאשר מתקשר מחייג למספר הווירטואלי
(עקוב אחרי מידי)
הגדרת כמה יעדי ניתוב – כמה מספרי טלפון אליהם תעבור השיחה
אחרי הקשה אפשר
לקבוע ששיחה נכנסת למספר וירטואלי תחייג בכמה מספרים אחד אחרי השני קבוצת
חיוג - אם מספר 1 לא עונה קופץ/מדלג ל 2 וכן הלאה, קביעת סדר חיוג (קבוע, אקראי או
בו זמני)
הגבלת שיחות לפי שעות פעילות, ניתוב לפי שעות הגבלה
לפי שעות פעילות
מתקשר "מחוץ לשעות" יישמע הודעת "סגור"
מקצועית (תקבלו מייל עם פרטי המתקשר)ניתוב
לפי שעות - ניתוב ליעדים שונים לפי שעות פעילות (חלוקת שיחות לנציגים שונים בהתאם
ללוח זמנים)
שיחה מזוהה – מה תראו על הצג כאשר תתקבל שיחה מהמספר
הווירטואלי
ניתן
לבחור לראות את המספר המקורי של המתקשר (וגם לשמוע הכרזה "שיחה ממספר
וירטואלי" לפני חיבור למתקשר)או
ניתן לבחור לראות את המספר הווירטואלי אליו חייג המתקשר (מספר קבוע)
לא מפספסים שיחות, גם אם הלקוח ניתק, גם אם הלקוח לא נענה או
חייג מחוץ לשעות
הגדרת
התראות מייל ו SMSמיידים במצבי - ניתוק, חוסר
מענה, מחוץ לשעות או על כל שיחה תא
קולי/השארת מספר – הפניה לתא קולי או להשראת מספר לחזרה במצב של חוסר מענה (לפי
זמן מוגדר)
דוחות, סטטיסטיקה, מעקב, הקלטת שיחות, פירוט שיחות ומספרים
רישום
ומעקב שיחות - פירוט המספרים, כולל: סטטוס שיחה (מענה, אין מענה, ניתוק)
ונתונים חשובים הקלטת
שיחות נכנסות - שמיעה בתוך הדוחות או במייל
ממשק ניהול – מקבלים שם משתמש וסיסמה לניהול המספרים
ממשק
ניהול – לביצוע מהיר של שינויים (שעות פעילות, מספרי טלפון, יעדי ניתוב) אינטגרציות
– API (קבלת פרטי שיחות למערכת מידע
XMLאו webbook).
משלוח SMSים למתקשרים
שלחו
SMSלמתקשר שלא נענה או ניתק
("מספרכם נקלט, נשוב אליכם בהקדם")שלחו
SMS לכל מתקשר עם תוכן קבוע
(כתובת מייל, שעות פעילות וכו')
שיחות יוצאות ממספר וירטואלי – הוציאו שיחות מהמספר
הווירטואלי שלכם
מקבל
השיחה ייראה את המספר הווירטואלי כשיחה מזוהה הוצאת
השיחות מבוצעת על ידי דף נחיתה (להלן דוגמא, תוכלו להזין מספר אבל לא לחייג בפועל: https://secure.bwebi.co/phoneplus/callbacks/dialer/iframe.html