שרות עצמי - חסכון בזמן יקר

מגוון שירותים לחסכון בזמן יקר של נציגים
ייעול תהליכים וחסכון בעלויות
הפחתת שיחות נכנסות, ייעול זמן נציג

שירותי מענה קולי IVR לקליטת פרטים

יישומי IVR ייעודיים, מענה קולי ייעודי
מגוון יישומים ופעולות לביצוע עצמאי ע"י המתקשר

בלי צורך בנציג, הפחתת עומס שיחות טלפוני וזמני המתנה
חסכון בעלויות, חסכון בשיחות נכנסות, חסכון בזמן
 
אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי המפעיל את המענה

ניתן לשלב את השרות במרכזייה שלכם (כאופציה במענה הקולי) או לפרסם ישירות את מספר וירטואלי שאנו מספקים לכם
 

שימושים
  • קליטת פרטים - הקשת פרטים משתנים - העברה למייל או CRM
  • מתקשר מקיש פרטים במענה קולי חכם במקום במענה אנושי יקר או תא קולי מיושן
  • השארת הודעה בתא קולי חכם - ההודעה הופכת למידע מנוהל. לא תא קולי שיש חייג אליו, קבלת מידע מפוצל, פרטים משתנים, העברה למייל או ל CRM
  • טופס צור קשר טלפוני - קליטת פרטים מובנת כמו טופס באינטרנט. העברה למייל או למערכת מידע חיצונית (API)
  • ביצוע פעולות מורכבות (תשלום, קריאת שרות, קבלת והשמעת מידע ...)
  • פתיחת קריאת שרות אוטו' - לקוח מקיש מספר פרטים לפי תסריט שיחה, הפרטים נשלחים למייל או ישירות למערכת ה CRM שלכם ללא צורך בנציג

SMS חכם דו כיווני - SMS שהלקוח יכול להגיב לו

שלחו SMS וקבלו את תגובת הלקוח ב SMS חוזר/השב (ישירות למייל או ל CRM)
הלקוח לא חייב להתקשר וליצור עומס ... או פשוט להתעלם דוגמאות
 
שימושים ויתרונות
אנו מספקים לכם מספרי טלפון שיודעים לקבל SMS נכנס
 
הלקוח לא עונה? במקום להשאיר הודעה בתא קולי
  • ניתן לשלוח SMS ממערכת המידע שלכם
  • הלקוח יכול להגיב ב SMS חוזר שמוצג ישירות ב CRM. חוסך זמן יקר ותסכול
 
קמפיין SMS שיווקי או תפעולי (תזכורות, אישורים, משוב ...)
  • לקוחות לא חייבים להתקשר – יכולים לסמס לכם חזרה
  • יותר תגובה ומעורבות של הלקוחות

SMS CALL BACK
  • SMS נכנס יוצר שיחה אוטו'
  • לקוח מקבל SMS, יכול לשלוח חזרה את הספרה 1 ומקבל מיד שיחה מנציג פנוי ללא עבודה ידנית ותסכול
 
סינון לקוחות, בדיקת לידים רדומים. "האם רלבנטי?"
  • ניתן לשלוח SMS ללידים רדומים
  • הלקוח יכול להגיב ב SMS חוזר
 
 שילוב מספר טלפון ייעודי ב SMS – מענה קולי ל SMS
  • חיוג למספר מפעיל מענה קולי ייעודי המודד את השיחה ומפעיל מענה קולי ייעודי.
  • קליטת פרטי לקוח, ניתוב שיחה וכו'

הפצת הודעות מוקלטות וקבלת תגובת הלקוח

הלקוח מקבל שיחה, עונה, שומע הודעה מוקלטת ("תקליט") ומגיב לתפריט כמו שיחה מנציג

כשצריך את הלקוח על הקו. כשצריך 100% זמינות, וודאות, תגובה מהירה. כשצריך קלות ומהירות. כאשר רוצים לחסוך שיחות מיותרות ולשטח עומסים
 

דימוי פעולת הנציג:
"שלום... זוהי תזכורת ... רצינו לוודא ... לאשר ... ההזמנה בוצעה ... לאישור הקישו 1 לשינוי הקישו 2"
"שלום ... זוהי שיחה מ ... הקישו 1 ותועברו לנציג ... לנציג שיחזור אליכם הקישו 2 ..."
"שלום ... זוהי שיחה מ ... הפקס/הפנייה שלכם בטיפול ... לנציג שישוב אליכם הקישו 1 ..."
"שלום ... בהמשך לטיפול ... לשרות ... רצינו לשאול אם ... לנציג הקישו 1 "
 

יכולות 
  • השמעת מידע אישי ודינאמי נפרד לכל רשומה
  • קביעת מדיניות חיוגים (ניסיונות ומרווחים)
  • שיחה מזוהה ייעודית
  • ניתוב שיחה (שלוחה, תור, קבוצה), ניהול המתנה
  • טיפול באין מענה וניתוק
  • אפשרות ללקוח לבקש שיחזרו אליו - חזרה אוטו' לקוחות באמצעות חייגן בזמן שנוח לכם
  • שיטוח עומסים וייעול עבודה ביצוע משימות ופעולות במקום הנציג (תזכורות, אישורים ...)
  • חיוג יזום לרשימה, טיוב לידים, לידים רדומים
  • הודעה קולית באין מענה, משלוח הודעה קולית ללקוח שלא עונה לא זמין 
 
למידע נוסף
 

ניהול הסרה מרשימת תפוצה ב SMS

ניהול הסרה מרשימת תפוצה לפי חוק הספאם בחיוג למספר טלפון ייעודי
עמידה בתנאי חוק הספאם, מניעת חשיפה משפטית הפחתת פניות למוקד
 
אנו מספקים לכם מספר טלפון המפעיל מענה קולי ייעודי המאפשר ללקוח להסיר עצמו מרשימת התפוצה בתהליך מובנה ומבוקר
 
יתרונות
  • פחות הסרות בהשוואה לאפשרות של הסרה ב SMS חוזר
  • פחות "דואר זבל" - טקסט חופשי שאינו קשור
  • ללא עבודה ידנית
  • פחות פניות למוקד שרות
  • תיעוד ובקרה – מערכת חד/חד ערכית
  • פחות חשיפה משפטית
  • גיבוי כפול - דוחות דיווח למערכת חיצונית (API)

כפתור פנייה כתובה למייל או ל CRM

ששגשגש

לרשותכם דף מידע

לרשותכם דף מידע ויכולות 

לצפייה במסמך