CALL BACK חייגן שיחה חוזרת אוטומטית למתקשר שלא נענה
לא מספיקים לענות לכל שיחה?
המתנה ארוכה, עומס, אין נציג פנוי, מחוץ לשעות הפעילות, לקוחות מנתקים ...
- מפעילים מוקד הודעות אנושי? כמה לקוחות מנתקים בלי להשאיר הודעה?
- לא חכמה לקחת הודעה מהלקוח (מוקד הודעות, תא קולי, מייל ...)
- צריך לחזור ללקוח במהירות לפני שהוא מתקרר או שזה כבר לא רלבנטי ...
- צריך לזכור לחייג שוב אם הלקוח לא עונה או לא זמין
הציעו למתקשר שלא נענה תפריט אפשרויות: לקבל שיחה חוזרת מנציג, לשלוח פנייה כתובה, להמשיך להמתין או להשאיר הודעה במוקד הלקוח לא יאמין שחזרתם אליו כ"כ מהר!
הקישו 1 להפעלת שרות שיחה חוזרת, ונתקשר אליכם מיד כשנתפנה,
להמשך המתנה הקישו 2"
"לקוחות יקרים, אנו מטפלים בפניות קודמות ...זמנכם יקר לנו
הקישו 1 להפעלת שרות שיחה חוזרת, ונתקשר אליכם מיד כשנתפנה,
להשארת הודעה במוקד הקישו 2 להמשך המתנה הקישו 3"
הקישו 1 להפעלת שרות שיחה חוזרת, ונתקשר אליכם מיד כשנתפנה,
להשארת הודעה במוקד הקישו 2 להמשך המתנה הקישו 3"
"לקוחות יקרים, אנו מטפלים בפניות קודמות ...זמנכם יקר לנו
לפנייה כתובה מהירה באמצעות SMS הקישו 1 להשארת הודעה הקישו 2
להמשך המתנה הקישו 3"
הלקוח בוחר - לא מכריחים להשאיר הודעה (ואם הלקוח מעדיף להמתין? או שיש לו פנייה דחופה?)
לאפשרות הבחירה של הלקוח משמעות מאד חשובה, הלקוח מבין שהוא בטיפול, לא מעט מתקשרים לא אוהבים להשאיר הודעה, פחות ניתוקים (40% מהמתקשרים שמועברים למוקד הודעות בצורה כפויה, ינתקו את השיחה ...)
לקוח שבוחר שיחה חוזרת, משאיר מספר טלפון לחזרה, מקבל SMS מאשר, יורד מהקו ונכנס למחסנית החייגן לטיפול
החייגן עובד עבורכם ומוודא שתחזרו במהירות ללקוחות ללא שום עבודה ידנית
החייגן מאתר נציג פנוי – ומחייג עבורו אוטומטית לרשימת לקוחות
ללא מיילים, רשימות או קריאת הודעות
נציג מקבל שיחה מהחייגן ומתחיל חיוג לרשימה
("שלום, זוהי שיחת חייגן ... המתינו בזמן החיוג ללקוחות ...")
הלקוח לא עונה? החייגן שולח SMS ומחייג שוב לפי מדיניות (לא צריך לזכור או לסמן)
לקוח שבוחר לשלוח פנייה כתובה - מקבל SMS עם לינק ישיר לדף נחיתה המאפשר לשלוח פנייה כתובה מסודרת המועברת אליכם במייל
לקוח שבוחר לשלוח להשאיר הודעה במוקד - מועבר להשארת הודעה במוקד ההודעות שלכם, כיוון שהלקוח בוחר באפשרות, הסיכוי להשארת הודעה עולה
לקוח שבוחר להמשיך להמתין - חוזר להמתנה למענה, הלקוח בוחר באפשרות ולכן אין לכם בעיית שרות, פחות לקוח שצריך לחזור אליו