מפסיקים לאבד שיחות בתא קולי רגיל
תא קולי חכם - לא מפספסים אף שיחה, גם אם הלקוח ניתק
קליטת מספרי טלפון של מתקשרים שלא נענו בדוח אונליין
התראות מייל, משלוח SMS למתקשר
בניגוד לתא קולי רגיל (תא קולי שמגיע עם קו טלפון רגיל או טלפון נייד)
התא הקולי החכם של פון פלוס, כולל רשימת תכונות לניהול מתקדם של השיחות שלא נענות.
לא מאבדים שיחות, גם אם מתקשר ניתק בלי להשאיר הודעה.
בכל מצב ששיחה לא נענית, תקבלו מייל או SMS עם מספר המתקשר (עם או בלי הודעה)
(בתא קולי רגיל, לא תדעו בכלל, שמתקשר ניתק)
גם אם אתם מפעילים מוקד הודעות אנושי חיצוני שאמור לקבל עוברכם הודעות, תבדקו כמה מתקשרים מנתקים ונוטשים בלי להשאיר הודעה
במקום לאבד שיחות בתא קולי רגיל
במקום לאבד שיחות במוקד הודעות חיצוני (כמה מנתקים?)
במקום לאבד שיחות במוקד הודעות חיצוני (כמה מנתקים?)
מתקדמים לתא קולי חכם
בכל מצב של אין מענה, תפוס, חוסר זמינות, חוסר קליטה – שיחה תעבור לתא הקולי החכם
שמשמיע למתקשר מענה קולי מותאם אישית ומעביר לכם הודעות ופרטים במייל או ב SMS
איך מפעילים תא קולי חכם?
תקבלו מפון פלוס מספר טלפון וירטואלי (המספר שמפעיל את התא הקולי שלכם)
(מתקשרים לא חשופים ולא רואים את המספר של התא הקולי)
מגדירים מענה קולי מותאם שיושמע לכל מתקשר שלא נענה
בכל מצב של תפוס, אין מענה, חוסר זמינות או חוסר קליטה
שיחות יעברו לטיפול התא הקולי על ידי הגדרת "עקוב אחרי"
כלומר, המתקשר אליכם, שלא נענה, יופנה לתא הקולי החכם ויישמע את המענה הקולי שהוגדר
פעולות שניתן להגדיר בתא קולי חכם:
- מענה קולי: השמעת הודעה מותאמת אישית (הודעה רגילה או הודעה עם תפריט)
- קליטת מספר טלפון (בקשה למתקשר מקווי או חסוי להקיש מספר לחזרה)
- הודעה קולית למייל: אפשרות להשארת הודעה (שומעים את הלקוח בקולו)
- משלוח SMS מאשר: המתקשר מקבל אישור פנייה ("פנייה התקבלה")
- התראת ניתוק/נטישה: משלוח מייל/SMS גם במצב של ניתוק או נטישה
- מייל על כל שיחה: ניתן לקבל מייל על כל שיחה שנכנסת לתא הקולי
- שעות פעילות: הגדרת שרות לילה, הודעה נפרדת מחוץ לשעות הפעילות
- המתנה חכמה: ניתן לאפשר למתקשר שלא נענה להמתין על הקו
- ניתוב ליעד אחר: העברת שיחה שלא נענית למספר טלפון אחר
- רשימה שחורה: הגדרת מספרי טלפון מזוהים שיקבלו טיפול נפרד
- משלוח SMS: עם מידע ותוכן מובנה (כתובת מייל, מספר פקס ...)
- דוחות ורישום: ממשק אונליין מאפשר מעקב ובקרה, כל שיחה לתא הקולי מתועדת
- אינטגרציות: משלוח פרטים למערכת מידע חיצונית (xml, webhook)
- העברה ל CRM: פרטי שיחות שלא נענו, הודעות ומספרים יופיעו במערכת ה CRM שלכם
- מספר וירטואלי עם תא קולי: אפשרות לפרסם מספר טלפון שמפנה לתא קולי
"שלום, הגעתם למוקד ההודעות של .... ניתן להשאיר הודעה קולית
אחרי הצליל. במקרים דחופים אנא ציינו זאת. גם אם תבחרו שלא להשאיר הודעה
מספר הטלפון שלכם יירשם במערכת ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי"