מפסיקים לאבד שיחות בתא קולי רגיל

תא קולי חכם - לא מפספסים אף שיחה, גם אם הלקוח ניתק
קליטת מספרי טלפון של מתקשרים שלא נענו בדוח אונליין
התראות מייל, משלוח SMS למתקשר 

בניגוד לתא קולי רגיל (תא קולי שמגיע עם קו טלפון רגיל או טלפון נייד)
התא הקולי החכם של פון פלוס, כולל רשימת תכונות לניהול מתקדם של השיחות שלא נענות.
לא מאבדים שיחות, גם אם מתקשר ניתק בלי להשאיר הודעה. 
בכל מצב ששיחה לא נענית, תקבלו מייל או SMS עם מספר המתקשר (עם או בלי הודעה)
(בתא קולי רגיל, לא תדעו בכלל, שמתקשר ניתק)
גם אם אתם מפעילים מוקד הודעות אנושי חיצוני שאמור לקבל עוברכם הודעות, תבדקו כמה מתקשרים מנתקים ונוטשים בלי להשאיר הודעה 

במקום לאבד שיחות בתא קולי רגיל
במקום לאבד שיחות במוקד הודעות חיצוני (כמה מנתקים?)
מתקדמים לתא קולי חכם 
 בכל מצב של אין מענה, תפוס, חוסר זמינות, חוסר קליטה  – שיחה תעבור לתא הקולי החכם
שמשמיע למתקשר מענה קולי מותאם אישית ומעביר לכם הודעות ופרטים במייל או ב SMS

 
איך מפעילים תא קולי חכם?
תקבלו מפון פלוס מספר טלפון וירטואלי (המספר שמפעיל את התא הקולי שלכם)
(מתקשרים לא חשופים ולא רואים את המספר של התא הקולי)
מגדירים מענה קולי מותאם שיושמע לכל מתקשר שלא נענה
בכל מצב של תפוס, אין מענה, חוסר זמינות או חוסר קליטה
שיחות יעברו לטיפול התא הקולי על ידי הגדרת "עקוב אחרי"
כלומר, המתקשר אליכם, שלא נענה, יופנה לתא הקולי החכם ויישמע את המענה הקולי שהוגדר
 
פעולות שניתן להגדיר בתא קולי חכם:
  • מענה קולי: השמעת הודעה מותאמת אישית (הודעה רגילה או הודעה עם תפריט)
  • קליטת מספר טלפון (בקשה למתקשר מקווי או חסוי להקיש מספר לחזרה)
  • הודעה קולית למייל: אפשרות להשארת הודעה (שומעים את הלקוח בקולו)
  • משלוח SMS מאשר: המתקשר מקבל אישור פנייה ("פנייה התקבלה")
  • התראת ניתוק/נטישה: משלוח מייל/SMS גם במצב של ניתוק או נטישה  
  • מייל על כל שיחה: ניתן לקבל מייל על כל שיחה שנכנסת לתא הקולי 
  • שעות פעילות: הגדרת שרות לילה, הודעה נפרדת מחוץ לשעות הפעילות
  • המתנה חכמה: ניתן לאפשר למתקשר שלא נענה להמתין על הקו 
  • ניתוב ליעד אחר: העברת שיחה שלא נענית למספר טלפון אחר
  • רשימה שחורה: הגדרת מספרי טלפון מזוהים שיקבלו טיפול נפרד
  • משלוח SMS: עם מידע ותוכן מובנה (כתובת מייל, מספר פקס ...)
  • דוחות ורישום: ממשק אונליין מאפשר מעקב ובקרה, כל שיחה לתא הקולי מתועדת 
  • אינטגרציות: משלוח פרטים למערכת מידע חיצונית (xml, webhook)
  • העברה ל CRM: פרטי שיחות שלא נענו, הודעות ומספרים יופיעו במערכת ה CRM שלכם 
  • מספר וירטואלי עם תא קולי: אפשרות לפרסם מספר טלפון שמפנה לתא קולי

"שלום, הגעתם למוקד ההודעות של .... ניתן להשאיר הודעה קולית אחרי הצליל. במקרים דחופים אנא ציינו זאת. גם אם תבחרו שלא להשאיר הודעה מספר הטלפון שלכם יירשם במערכת ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי" 

דוגמאות למענה קולי ותסריטי שיחה לתא קולי חכם

ריכזנו דוגמאות שונות של הודעות מענה קולי ותסריטים של תא קולי חכם
תוכלו לבחור מה שטוב לכם. בכל דוגמא, כל היכולות כלולות בשרות
המטרה היא להשמיע למתקשר שלא נענה, הודעה אמינה ומניעה לפעולה 

דוגמא 1 – תא קולי ללא תפריט

"שלום ותודה שהתקשרתם ... לקוחות יקרים,
אין באפשרותנו לענות כרגע השאירו הודעה, ונשוב אליכם במהירות בשיחה חוזרת"  
 
"לקוחות יקרים, אין באפשרותנו לענות כרגע, הגעתם למוקד ההודעות שלנו.
לאחר הצליל, השאירו הודעה קולית. ציינו בבקשה: שם, טלפון ונושא פנייה.
פנייתכם תקלט במערכת ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי"

"שלום, הגעתם למוקד ההודעות של ....
ניתן להשאיר הודעה קולית אחרי הצליל. במקרים דחופים אנא ציינו זאת. 
גם אם תבחרו שלא להשאיר הודעה מספר הטלפון שלכם יירשם במערכת ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי"  
 
סדר פעולות
מתקשר משאיר הודעה:    ההודעה נשלחת למייל (קובץ השמע מצורף למייל, שמיעה מהרמקולים)
מתקשר מנתק או נוטש:    נשלח מייל עם פרטי הזיהוי של המתקשר בכל מקרה
משלוח SMS מאשר:       "לקוחות יקרים, מספרכם נקלט בהצלחה, נשוב אליכם בהקדם" 
משלוח SMS למנוי:         "תא קולי חכם - שיחה שלא נענתה ממספר ...." 
 
 
דוגמא 2 – תא קולי עם תפריט נתב, הודעה עוברת ליעד המתאים

"שלום ותודה שהתקשרתם ... לקוחות יקרים, אין באפשרותנו לענות כרגע
הגעתם למוקד ההודעות שלנו, בחרו נושא פנייה ונשוב אליכם בהקדם
למכירות הקישו 1
לשרות הקישו 2" 
 
סדר פעולות
מתקשר מקיש 1:             הודעה עוברת למייל של המכירות
מתקשר מקיש 2:             הודעה עוברת למייל של השרות 
מתקשר מנתק או נוטש:    נשלח מייל עם פרטי הזיהוי של המתקשר בכל מקרה
משלוח SMS מאשר:       "לקוחות יקרים, מספרכם נקלט בהצלחה, נשוב אליכם בהקדם" 
משלוח SMS למנוי:         "תא קולי חכם - שיחה שלא נענתה ממספר ...." 

 
דוגמא 3 – תא קולי עם תפריט נתב והעברת שיחה ליעד אחר
המתקשר יכול לבחור: להשאיר הודעה או להיות מועבר ליעד אחר

"שלום ותודה על פנייתכם, לקוחות יקרים, אנו מטפלים בפניות קודמות 
הגעתם למוקד ההודעות שלנו, בחרו נושא פנייה ונשוב אליכם בהקדם
להשארת הודעה    הקישו 1
למעבר למזכירות/למוקד  הקישו 2 
להמשך המתנה למענה הקישו 3"

סדר פעולות
מתקשר מקיש 1:             הודעה עוברת למייל 
מתקשר מקיש 2:             השיחה עוברת ליעד אחר - עקוב אחרי מידי
מתקשר מקיש 3:             ממשיך להמתין על הקו למענה
מתקשר מנתק או נוטש:    נשלח מייל עם פרטי הזיהוי של המתקשר בכל מקרה

 
דוגמא 4 – תא קולי מנתב שיחה, תא קולי עם עקוב אחרי ליעד אחר
מתקשר שלא נענה, קודם מועבר בעקוב אחרי לטלפון אחר
ואז, אם שוב אין מענה, המתקשר מופנה לשמיעת הודעת תא קולי לפי זמנים 
 
דוגמת תסריט עקוב אחרי
אם מתקשר לא נענה במספר 03-9153100 (המספר המקורי)
העבר את השיחה לתא הקולי החכם
 
התא הקולי החכם מפעיל עקוב אחרי ל 2 יעדים - קבוצת חיוג:
מספר 1: 0544000000 (אם אין מענה תוך 25 שניות קופץ למספר 2)
מספר 2: 0544000001 (אם אין מענה תוך 25 שניות עובר להשראת הודעה)
 
אם אין מענה ב 2 היעדים החלופיים,
המתקשר שלא נענה שומע הודעה במענה קולי:

"שלום ותודה שהתקשרתם ... לקוחות יקרים, אין באפשרותנו לענות כרגע מספר הטלפון שלכם ייקלט במערכת,  ונשוב אליכם במהירות"

סדר פעולות
עקוב אחרי ליעד:              התא הקולי מחייג ביעדים שהוגדרו לפי זמנים
השמעת הודעה:               אם אין מענה ביעדי המשנה, המתקשר שומע הודעה
מתקשר משאיר הודעה:    ההודעה נשלחת למייל (קובץ השמע מצורף למייל, שמיעה מהרמקולים)
מתקשר מנתק או נוטש:    נשלח מייל עם פרטי הזיהוי של המתקשר בכל מקרה
משלוח SMS מאשר:       "לקוחות יקרים, מספרכם נקלט בהצלחה, נשוב אליכם בהקדם" 
משלוח SMS למנוי:         "תא קולי חכם - שיחה שלא נענתה ממספר ...." 

רישום לשרות, מחירים, אפיון


תשלום "שקט נפשי" – תשלום חודשי קבוע, אין הפתעות, בשימוש סביר
69 ש"ח לחודש לתא קולי, בשימוש סביר
שימוש סביר = 2000 דקות שיחה ושימוש בתא הקולי לחודש. מעל 2000 דקות המחיר הוא 5 אגורות. 
 
מחירים עבור מספר תאים קולים – אם אתם זקוקים ליותר מתא קולי אחד:
עד 3 תאים קוליים: 99 ₪  לחודש (33 ₪ לתא קולי)
עד 5 תאים קולים: 145 ₪ לחודש (29 ₪ לתא קולי)
עד 10 תאים קוליים: 200 ₪ לחודש (20 ₪ לתא קולי, וכן הלאה).
בהתחייבות לשימוש סביר, בהתאם להגדרה לעיל. 

 
כללי
משלוח SMS– 3 אגורות להודעה, ללא צורך בחבילה
המחיר כולל שרות שוטף ושינויים
הקלטות - ניתן לספק לבד, הקלטה דרך פון פלוס עולה 65 ש"ח להכרזה (חד פעמי)
על המחירים יש להוסיף מע"מ כחוק
 
שלבי רישום, קבלת מספר של התא הקולי
שלב 1 - חתימה על הסכם השרות   (הקליקו להסכם השרות)
בבקשה שלחו את העמוד האחרון חתום במייל   (צלמו בטלפון ושלחו למייל)
ניתן לתת פרטי אשראי בטלפון 03-915-3107 
 
שלב 2 - אפיון. 
ראו קובץ אפיון לנוחיותכם (הקליקו לקובץ האפיון)

שלב 3 - הפעלת החשבון
תקבלו מייל עם פרטי כניסה לאתר השרות באתר, יופיע תא קולי לפי האפיון, תוכלו לנהל 
 
שלב 4 - יצירת קשר
בכל שאלה שלחו בבקשה מייל elazar@phoneplus.co.ilאו חייגו 03-915-3107

לצפייה במסמך

מפסיקים לפספס שיחות ומתחילים לשמר לקוחות

שיחה מחייגת בטלפון העסקי שלכם (נייד או קווי)
לא מספיקים לענות לשיחה? לא יכולים לענות לשיחה? 
בפגישה, בשיחה, מחוץ לשעות, מחוץ לאזור קליטה ...
אין נציג פנוי, תפוס, בשיחה, ממתינה, נותנים שרות פרונטאלי ...

 
השיחות עוברות לתא הקולי הרגיל שלכם – כמה מהם הולכות לאיבוד?
אנשים היום חסרי סבלנות. כמה מנתקים את השיחה?
כמה מנתקים בלי להשאיר הודעה?

 
השיחות עוברות למענה אנושי - מוקד הודעות? כמה מנתקים?
כמה מנתקים את השיחה כאשר הם מועברים למוקד הודעות?
כמה מתקשרים לא משאירים הודעה במוקד אנושי (גם שיחות פרטיות עוברות לשם?)

 
תא קולי חכם – לנייד או לקווי, מענה קולי מתקדם
לא מפספסים אף שיחה, גם אם הלקוח ניתק!
טיפול מתקדם בשיחות שלא נענות, טיפול במנתקים
רישום בדוח, חסכון בעלויות של מוקד אנושי


מתקשר שלא נענה יופנה לתא קולי חכם של פון פלוס באמצעות מספר טלפון שניתן לכם, המתקשר שומע הודעה ותפריט מותאם אישית
 
תכונות ויכולות

השמעת הודעה מותאמת למתקשר שלא נענה 
"לקוחות יקרים, אנו מטפלים בפניות קודמות, זמנכם יקר לנו, מספר הטלפון שלכם ייקלט ונחזור אליכם בשיחה חוזרת בהקדם" (לא משמיעים "השיחה מועברת לתא הקולי ...")
 
אפשרות להשמעת תפריט אפשרויות:
"להצעת מחיר הקישו 1 ...",
העברת הפנייה ישירות לגורם המתאים לפי תפריט (פניות בנושא שרות או מכירות יעבור לגורם הנכון)
הגדרת מענה קולי מתקדם ומותאם לצרכים העסקיים שלכם


השמעת הודעות שונות לפי שעות פעילות
מחוץ לשעות הפעילות מושמעת הודעה נפרדת ("אנו סגורים כעת ...")
 
קליטת מספר הטלפון של המתקשר
מתקשר מקווי או חסוי מתבקש להקיש טלפון לחזרה
המתקשר לא חייב להשאיר הודעה 

  
שיחה חוזרת
השמעת הודעה המעניקה למתקשר חוויה של שיחה חוזרת (כמו מוקד)
"נציג ישוב אליכם בשיחה חוזרת"
"לקבלת שיחה חוזרת הקישו 1 להמשך המתנה הקישו 2"



קליטת הודעה קולית שנשלחת למייל
(שמיעת המתקשר בקולו דרך המייל בנייד/מחשב)
מתקשר משאיר הודעה שנשלחת למייל שלכם, גם אם המתקשר לא משאיר הודעה, תקבלו את המספר ש
לו 
 
קבלת הפרטים במייל או ב SMS בזמן אמת או בדוח מתוזמן 
המערכת שולחת מייל מידי או SMS עם פרטי המתקשר שלא נענה, כל הנתונים זמינים בדוח שיחות אונליין בממשק הניהול של השרות
 
טיפול בניתוק שיחה
גם מתקשר שניתק פרטיו נשמרים – ניתן לקבל מייל/SMS
תכונה מאד חשובה במציאות בה הרבה לא משאירים לא הודעות

 
משלוח מידע ב SMS למתקשר שלא נענה
כתובת מייל, שעות פעילות, מספר פקס, אישור פנייה ...        
משלוח הודעות SMS עם טקסט קבוע (אוטו' לגמרי)

       
ניתן לאפשר ללקוח להמשיך להמתין על הקו למענה
המתנה חכמה (כמו מוקד, "לקבלת שיחה חוזרת הקישו 1 להמשך המתנה הקישו 2")      
ניתן לנתב את השיחה ליעדים אחרים (שרשור שיחה, קבוצת סיור, רשימה שחורה)
ניתן לנתב את השיחה לפי תפריט (לדוגמא, מי שרוצה הצעת מחיר יעבור מיד ליעד משני למענה)

      
ממשק ניהול מאפשר מעקב ודוחות
רישום כל שיחה, חיבור ל CRM
חסכון בעלויות – אין צורך במוקד הודעות אנושי – הכל כלול בפנים 
 
תא קולי חכם לטיפול בשיחות שלא נענות, תפוס או חוסר זמינות. קבלת הודעות למייל, דוחות ותיעוד, טיפול במנתקים

יכולות עם ערך מוסף

דוחות אונליין - רישום כל שיחה (ברמת מספר טלפון, שעה, תוצאת שיחה)
  • ממשק ניהול - (קלות ניהול, מעקב ובקרה)
  • התראות מייל בדחיפה (קבלת נתונים לפי זמנים)
  • תיעוד – כל שיחה נשמרת, כולל אפשרות לשמיעת הודעות קוליות מתוך הדוח
  • אפשר לחזור לכל לקוח, כולל מנתקים ונוטשים. 100% שיחות, לידים ופניות 
 
 טיפול במצבי אין מענה, תפוס, חוסר קליטה או חוסר זמינות
  • השמעת הודעות אישיות (לא הודעה קבועה עליה מנתקים)
  • השמעת תפריט אפשרויות (למכירות הקישו 1 ...)
  • שינוי מענה לפי שעות פעילות
  • הפרדה בין עסקי לפרטי
 
 הקלטת הודעה ומשלוח למייל (שומעים את הלקוח בקולו שלו! בלי סינון...)
  • שליחה ל CRM, תיעוד ובקרה, משלוח מייל לכמה כתובות
  • קבלת מייל או SMS עם מספר הטלפון שח המתקשר שלא נענה (ללא הקלטת הודעה)
  • קליטת פרטים (ניתן לבקש מהמתקשר להקיש מספר לקוח וכו')
 
טיפול במנתקים ונוטשים
  • זיהוי לקוחות שניתקו בלי להשאיר הודעה או לבצע פעולה 
  • קבלת מייל או SMS בזמן אמת עם מספר הטלפון של המנתק
  • גם לקוח שניתק – הפרטים שלו נשמרים
  • משלוח SMS אוטו' למתקשר שניתק (נשלח SMS עם תוכן קבוע)
  • שילוב CALL BACK שילוב חייגן – חיוג חוזר אוטו'
 
משלוח SMS למתקשר  
  • משלוח SMS עם תוכן קבוע למתקשר שלא נענה
  • משלוח מידע ב SMS למתקשר שלא נענה – כתובת מייל, שעות פעילות ... 
  • משלוח הודעות SMS עם טקסט קבוע (אוטו' לגמרי – לא צריך לגעת בטלפון)
 
ניתוב השיחה ליעד משני/ליעד חלופי
  • המתקשר מקבל מענה מיעד אחר (מוקד, מזכירות, שרות, גיבוי ...)
  • חוקי ניתוב גמישים: ניתוב ליעד קבוע, לפי תפריט, לפי שעות, הגדרת קבוצת סריקה, הגדרת מספר יעדים ומספרים לניתוב 
  • הצעת אפשרות של המשך המתנה – חיוג חוזר ביעד
 
התראות SMS
  • התראות SMS בדחיפה
  • קבלת מספר טלפון של הלקוח ב SMS
  • פספסתם שיחה בטלפון הקווי או הנייד? תקבלו מיד SMS עם מספר הטלפון של המתקשר שלא נענה או ניתק 

יתרונות שרות תא קולי חכם

לא מפספסים שיחות ולקוחות (יותר שימוש מתא קולי)
אמינות, הנעה לפעולה, לא מאבדים שיחות
תיעוד ובקרה בדוח אונליין
 
 
אם יש שיחה מזוהה של המתקשר – תקבלו 100% מענה
גם לקוח שניתק, פרטיו נשמרים ונשלחים אליכם
חסכון בעלויות לעומת עלות של מוקדי הודעות אנושיים - יותר הודעות, יותר לקוחות, טיפול במנתקים
 

יעילות – יכולות וגמישות – התאמה לצרכים שלכם
הקלטת הודעה ומשלוח במייל, שמיעת הלקוח בקול הפעלת קול בק, דוחות והתראות, חסכון בשיחות, השמעת מידע

יש לכם שאלה? קבלו תשובה

מה ההבדל בין תא קולי רגיל לבין תא קולי חכם של פון פלוס?
תא קולי של פון פלוס מגיע עם היכולות הבאות:
רישום שיחות בממשק ניהול, תיעוד מספרים, שליחה למייל, טיפול במנתקים, שמירת הודעות, השמעת תסריט שיחה (נתב שיחות), שינוי פעולה לפי שעות פעילות, ניתובי שיחה ליעדים חלופיים, שילוב SMS ים, ממשק ניהול, 100% מענה ועוד ...
בתא קולי חכם של פון פלוס שיחות לא נעלמות (מתות "מוות טבעי")
בתא קולי רגיל אם המתקשר מנתק - אתם בכלל לא יודעים מזה (השיחה אבודה)
 

"אנו מעדיפים מענה אנושי"
השאלה מה קורה עם המתקשרים שמנתקים בדרך ... כמה מנתקים בלי להשאיר הודעה?
ניתן לשלב בין תא קולי חכם לבין מענה אנושי ולקבל בזמן אמת נתונים על לקוחות שניתקו בדרך בלי להשאיר הודעה
חסכון כספי - מחיר תא קולי חכם זול ב 50% לפחות ונותן יותר הודעות, יותר לקוחות ויותר שימוש
 
מספר טלפון עם תא קולי - רוצים לפרסם את המספר של התא הקולי 
בכל מקרה תקבלו מספר וירטואלי שמפעיל את התא הקולי
אתם יכולים לפרסם את המספר שתקבלו או לפרסם מספר טלפון שלכם
בכל מצב, כל שיחה לתא הקולי, נרשמת ועוברת למייל שלכם
 
האם מענה קולי ותא קולי זה אותו דבר?
כמעט. מענה קולי, הנו שם נרדף לרכיב שנותן מענה לא אנושי, לשיחה נכנסת של מתקשר. 
המענה הקולי נותן מענה לשיחה הנכנסת (השמעת הודעה, מוסיקה, ג'ינגל, נתב שיחות, תא קולי)
מענה קולי יכול להפנות לתא קולי או לנתב שיחות 
לרוב מדובר באותם שירותים