מספר טלפון וירטואלי למעקב ומדידת שיחות נכנסות

 
מספר וירטואלי, קו וירטואלי, מוקד וירטואלי - קבלת שיחות
מספר טלפון קווי לקבלת שיחות. שיחות נכנסות למספר הוירטואלי עוברים מיד לטלפון נייד או קווי שתגדירו. ייחודו של מספר וירטואלי הוא ביכולות:  דוחות אונליין (פירוט שיחות, מעקב, שינויים), הקלטת שיחות, התראות מייל ו SMS, השמעת הודעות, שעות פעילות ועוד תכונות, שהופכים אותו לכלי עסקי שימושי
 
מספר וירטואלי, קו וירטואלי - הוצאת שיחות
תוכלו גם להוציא שיחות מהמספר הווירטואלי שלכם, כך שאם אתם רוצים להתקשר ללקוח, הלקוח יראה כשיחה מזוהה את המספר הווירטואלי שלכם ולא את הנייד שלכם.  כל שיחה יוצאת מתועדת בדוחות ומוקלטת (ללא צורך בפעולה של מיוחדת)
 
מספר וירטואלי - חיבור ל whatsapp business
לקוחות יכולים לשלוח הודעות whatsapp למספר הווירטואלי באמצעות המסלול העסקי של whatsapp יש לבצע אימות בשיחה קולית למספר הווירטואלי – תקבלו קוד והמספר מאומת ופעיל לשימוש דרך whatsapp
 
מספר וירטואלי - אוטומציות
הגדירו פעולות שיקרו בעת חיוג למספר הווירטואלי וחסכו בשיחות
מתקשר מחייג ומופעלת אוטומציה, לדוגמא:
משלוח SMS, קליטת מספר טלפון, קליטת נתון, השמעת הודעה, משלוח מייל, הפעלת webhook לזאפייר או אינטרגומנט 

 

בקיצור, איך זה עובד?

תקבלו מספר טלפון קווי מסוג 073 או 03 (או כמה לפי הצורך), כל שיחה נכנסת למספר הווירטואלי תעבור מיד למספר טלפון אמיתי שתגדירו (אפשר שהשיחה תדלג בין כמה מספרים = קבוצת חיוג), כל שיחה נרשמת בדוחות (ממשק ניהול), מוקלטת (ללא עלות נפרדת), תקבלו התראות במצבי חוסר מענה או ניתוק, אפשר להגביל שיחות לפי שעות פעילות, להשמיע פתיח ומוסיקה בהמתנה, להפעיל תא קולי או השארת מספר לחזרה, לשלוט על השיחה המזוהה, להשמיע פתיח למקבל השיחה ("שיחה נכנסת ממספר ווירטואלי"), ניתן להוציא שיחה מהמספר הווירטואלי (מקבל השיחה ייראה את המספר הווירטואלי שלכם כשיחה מזוהה על הצג, ולא ייראה את הנייד שלכם), אפשר לחבר את המספר ל whatsapp business ואפשר להגדיר אוטומציות שיקרו בעת חיוג למספר
 
 
 
הקלטת פתיח מתנה
קבלו הקלטת פתיח באולפן מקצועי מתנה, ברישום למסלול בתשלום קבוע, כולל מוסיקה ברקע 
 

מספרים וירטואליים
תקבלו מספר טלפון קווי מסוג 073 (אזור חיוג ארצי) או כמה מספרים (לדוגמא – מספר ייעודי לכל ערוץ פרסום) 
 
הגדרת יעד ניתוב - מספר טלפון אליו תועבר השיחה
מגדירים לאיזה מספר טלפון (נייד או קווי) השיחה תעבור כאשר מתקשר מחייג למספר הווירטואלי (עקוב אחרי מידי)  
 
הגדרת כמה יעדי ניתוב - כמה מספרי טלפון אליהם תועבר השיחה
אפשר לקבוע ששיחה נכנסת למספר וירטואלי תחייג בכמה מספרים אחד אחרי השני
 
קבוצת חיוג  
אם מספר 1 לא עונה קופץ/מדלג ל 2 וכן הלאה, קביעת סדר חיוג (קבוע, אקראי או בו זמני) 
 
הגבלת שיחות לפי שעות פעילות, ניתוב לפי שעות, הגבלה לפי שעות פעילות 
מתקשר "מחוץ לשעות" יישמע הודעת "סגור" מקצועית (תקבלו מייל עם פרטי המתקשר)
ניתוב לפי שעות - ניתוב ליעדים שונים לפי שעות פעילות (חלוקת שיחות לנציגים שונים בהתאם ללוח זמנים) 
 
שיחה מזוהה –מה תראו על הצג כאשר תתקבל שיחה מהמספר הווירטואלי
ניתן לבחור לראות את המספר המקורי של המתקשר (וגם לשמוע הכרזה "שיחה ממספר וירטואלי" לפני חיבור למתקשר) או ניתן לבחור לראות את המספר הווירטואלי אליו חייג המתקשר (מספר קבוע) 
 
לא מפספסים שיחות, גם אם הלקוח ניתק, גם אם הלקוח לא נענה או חייג מחוץ לשעות
הגדרת התראות מייל ו SMS מיידים במצבי - ניתוק, חוסר מענה, מחוץ לשעות או על כל שיחה
תא קולי/השארת מספר – הפניה לתא קולי או להשראת מספר לחזרה במצב של חוסר מענה (לפי זמן מוגדר)  
 
דוחות, סטטיסטיקה, מעקב, הקלטת שיחות, פירוט שיחות ומספרים
רישום ומעקב שיחות  - פירוט המספרים, כולל: סטטוס שיחה (מענה, אין מענה, ניתוק) ונתונים חשובים
הקלטת שיחות נכנסות - שמיעה בתוך הדוחות או במייל  
 
ממשק ניהול – מקבלים שם משתמש וסיסמה לניהול המספרים
ממשק ניהול – לביצוע מהיר של שינויים (שעות פעילות, מספרי טלפון, יעדי ניתוב)
 
אינטגרציות – API
קבלת פרטי שיחות למערכת מידע XML או webbook
 
השמעת פתיח ומוסיקה בהמתנה
שלבו פתיח במספר הווירטואלי ("שלום ותודה שהתקשרתם ..."), שלבו מוסיקה בהמתנה למענה   
 
משלוח SMS ים למתקשרים שלחו SMSלמתקשר שלא נענה או ניתק
("מספרכם נקלט, נשוב אליכם בהקדם")שלחו SMSלכל מתקשר עם תוכן קבוע (כתובת מייל, שעות פעילות וכו')  
 
שיחות יוצאות ממספר וירטואלי – הוציאו שיחות מהמספר הווירטואלי שלכם
מקבל השיחה ייראה את המספר הווירטואלי כשיחה מזוהה
הוצאת השיחות מבוצעת על ידי דף נחיתה (להלן דוגמא, תוכלו להזין מספר אבל לא לחייג בפועל)
 
חיבור ל whatsapp business
לקוחות יכולים לשלוח הודעות whatsapp למספר הווירטואלי באמצעות המסלול העסקי של whatsappיש לבצע אימות בשיחה קולית למספר הווירטואלי – תקבלו קוד והמספר מאומת ופעיל לשימוש דרך whatsapp
 
 
שימושים לדוגמא:
  • מספר טלפון קווי עסקי (העברה לנייד או לקווי שלכם)
  • מדידת אפקטיביות ויעילות של קמפיינים, ערוצי פרסום ומדיה. מאיפה מתקשרים יותר?
  • מעקב שיחות ולידים טלפוניים, מדידת שיחות נכנסות מערוצי פרסום שונים, ייעול פרסום 
  • מעקב ומדידת שיחות נכנסות (אתר, מובייל, קמפיין, מודעה, נושא חשוב, אנשי מכירות)
  • בקרת שיחות - מעקב אחרי שיחות שעוברות למוקד חיצוני, שיחות של אנשי מכירות או שרות 
  • נתב שיחות וירטואלי  ("למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2")
  • מספר וירטואלי עם תא קולי - כל שיחה נרשמת ועוברת למייל (ללא ניתוב והעברת שיחה)
  • מספר חירום - מספר טלפון ייעודי לחירום, חיוג לקבוצת מספרים במקביל עד מענה
  • מוקד וירטואלי - הפעלת מוקד שיחות וירטואלי המפנה שיחות לטלפונים ניידים לפי שעות פעילות, הגדרת קבוצת חיוג וחוקי גלישה בחוסר מענה (מוקד תמיכה טכנית, מוקד חרום, הקפצת כוננים ועוד שימושים) 
 
מספרים וירטואליים חכמים - איך זה פועל? 
תקבלו מספר טלפון קווי מסוג 073 (אזור חיוג ארצי)
ניתן לקבל כמה מספרים (לפי הצורך שלכם)
דוגמא - מספר לכל ערוץ פרסום - כל מספר מייצג יעד, מקור או אפיק (מספר מדיד או מעקב)
כל מספר יכול לנתב לאותו יעד או ליעדים שונים
אתם מפרסמים את המספר או המספרים שקיבלתם
 
 
חוקי הפנייה, העברת וניתוב שיחה - הגדרת חוקים עסקיים
העברת שיחה - קובעים לאן תופנה השיחה הנכנסת למספר הווירטואלי (טלפון נייד או קווי)
כאשר מתקשר יחייג למספר הווירטואלי השיחה תעבור מיד למספר הטלפון שתגדירו
קבוצת חיוג - ניתן לנתב או להפנות את השיחה הנכנסת לכמה יעדים ומספרים
המערכת תסרוק ותחייג בכל המספרים שהגדרתם על מנת לתת מענה מהיר למתקשר
(אם מספר ראשון לא עונה השיחה קופצת מיד למספר השני בקבוצה, וכן הלאה)
 סדר חיוג - ניתן לקבוע סדר חיוג בקבוצה (קבוע, רנדומלי, בו זמני)
עקוב אחרי חכם - העברות שיחה מורכבות (מהקווי, לנייד 1, לנייד 2 למוקד חיצוני)
 ניתוב לפי שעות - ניתן לקבוע ניתוב שיחה למספרים שונים לפי שעות פעילות
(בשעות מסוימות שיחות עוברות למספר 1 ובשעות אחרות למספר אחר)
 שיחה מזוהה - ניתן לקבוע מה יוצג כשיחה מזוהה למקבל השיחה:
המספר המקורי של המתקשר - תדעו מיד מי מתקשר אליכם ללא חסימת המספר המקורי
מספר קבוע -  זיהוי השיחה הנכנסת כשיחה מהמספר הווירטואלי (שמירת איש קשר) 
שמות מספרים - לכל מספר טלפון ניתן לתת שם ומזהה נפרדים (עבור הדוחות)
יעדי העברה - ניתן להגדיר יעד ניתוב קבוע לכל המספרים או יעדים נפרדים לכל מספר 
 
מוקד שיחות וירטואלי - הפעילו מוקד שיחות באמצעות מספר וירטואלי 
הפעילו את המספר הווירטואלי שלכם בתצורה של מוקד, הגדירו מספרי טלפון ניידים שיקבלו שיחות (קבוצת חיוג), שייכו שעות פעילות. כל שיחה נכנסת למספר הווירטואלי תפנה את המתקשר לנציג המתאים לפי שעות פעילות, זמינות או חוקים אחרים שתגדירו. ממשק ניהול מאפשר שינויי והוספת מספרי טלפון של נציגים שיקבלו שיחות, מעקב, דוחות והקלטת שיחות 

דוחות, סטטיסטיקה, מעקב, הקלטת שיחות, פירוט שיחות ומספרים  
מעקב שיחות - ממשק ניהול מאפשר לעקוב אחרי מקור כל שיחה, כולל:
רישום סטטוס שיחה (מענה, אין מענה, ניתוק, מחוץ לשעות)
פירוט המספרים שהתקשרו, רישום נפרד לכל מספר וירטואלי או מקור 
שינויים - ביצוע שינויים וניהול מידי של המספרים
הקלטת שיחות - ניתן להקליט שיחות נכנסות שנענות (ללא תוספת תשלום)
הקלטות נשמרות בדוחות עצמם בממשק הניהול
אפשרות למשלוח מייל הכולל את הקלטת השיחה
אינטגרציות – קבלת פרטי שיחות למערכת מידע, ממשק XML או ממשק webhook


לא מפספסים שיחות, גם אם הלקוח ניתק, גם אם הלקוח לא נענה!
התראות -  מייל ו SMS במצבי - ניתוק, חוסר מענה, מחוץ לשעות (בזמן אמת)
תא קולי - הפניה להשארת הודעה או מספר - לפי זמן מוגדר
מוקד חיצוני - הפניה ליעד חיצוני לפי זמן
קליטת פרטים -  ללא ניתוב שיחה (תקבלו מייל על כל שיחה נכנסת)
המתנה חכמה – החזקת מתקשרים בהמתנה על הקו,  כאשר יש יותר משיחה אחת בו זמנית
לא ניתוק או השמעת תפוס או ממתינה כמו בקו רגיל
 שרות לילה - טיפול נפרד בשיחות מחוץ לשעות הפעילות
השמעת הודעת "סגור", קבלת מייל/SMSעם הפרטים, ניתוב ליעד לאחר
 זיהוי מענה של נציג - עקיפת מענה קולי/תא קולי/נתב שיחות (יותר המרות טלפוניות)

   
השמעת הודעות והכרזות
הכרזות למתקשר (ג'ינגל/המתנה/מענה קולי. "שלום ותודה שהתקשרתם...")
הודעה למקבל השיחה ("שלום, זוהי שיחה נכנסת ממספר וירטואלי...")
הגדרת נתב שיחות - השיחה תופנה לפי בחירה. "למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2")
 
משלוח הודעות SMS 
משלוח SMS למתקשר שלא נענה ("מספרכם נקלט, נשוב אליכם בהקדם")
משלוח SMS לכל מתקשר עם תוכן קבוע (כתובת מייל, שעות פעילות וכו')
ניתן לבקש ממתקשר מטלפון חסוי או קווי להקיש טלפון לחזרה
 

אז אם אתם מחפשים
מספרים וירטואליים, קו וירטואלי, מספר וירטואלי, מספר מדיד, מספר מקשר, מספר שקוף, מספרים שקופים, מספר פיקטיבי, מספר חלופי, מספר מעקב, מעקב ומדידת שיחות, מעקב לידים טלפוניים, מספר מסקיו, מספר פייסבוק, מספר גוגל, מספר מפנה, מספר טלפון, מספר לאתר, מספר עסקי, קו עסקי, מדידת שיחות
אנחנו לרשותכם!

מספרים וירטואליים - שימושים, יכולות ויתרונות

פרסום מספר טלפון קווי עסקי
מספר טלפון קווי משדר ומקרין אמינות, מגביר כמות שיחות נכנסות
הסתרת נייד - העברת שיחות לטלפון נייד מבלי לחשוף אותו בפרסום 
הגדרת חוקי ניתוב ועקוב אחרי חכמים, מה שלא אפשרי בטלפון קווי רגיל או בטלפון נייד
 
פרסום מספר טלפון במודעות ובפרסום דיגיטלי 
לא מעט לקוחות מעדיפים שלא למלא פרטים בטפסי צור קשר, ומעדיפים לחייג למספר טלפון 
בעזרת מספרי טלפון מדידים ניתן לשלב מספר טלפון ולא לאבד את המדידה המלאה של הפניות הטלפוניות
הפיכת שיחות טלפון נכנסות ללידים מדידים
 
יותר לקוחות חמים אש 
האפשרות של לקוח מתעניין לחייג ולדבר מיד נציג מגדילה יחסי המרה ואחוז סגירה. פחות לידים שרופים, פחות זמן יקר שהולך לאיבוד בניסיון לחזור ללקוחות שמילאו פרטים ולא עונים או לא זמינים  
 

מדידת אפקטיביות ויעילות של פרסום ומדיה. מאיפה מתקשרים אלינו יותר? כשמודדים - מוכרים יותר וחוסכים
בעזרת מספרים וירטואליים, תוכלו לשלב מספרים מדידים במודעות וכך למדוד בצורה מדויקת החזר השקעה
בלי ניחושים ובלי הערכות, מערכת הדוחות תציג לכם סך שיחות נכנסות מכל מספר וירטואלי, לפי מספר, תאריך, משך שיחה ועוד פרמטרים חשובים. 
תוכלו בזמן אמת לקבל החלטות שמייעלות את הוצאות הפרסום שלכם - לחסוך כסף יקר
תוכלו לדעת מאיפה מתקשרים אליכם הכי הרבה, איזו מדיה או אתר מניב לכם יותר שיחות ויותר לקוחות. תוכלו לענות על שאלות חשובות: כמה מתקשרים אליכם מהפרסום, כמה מהאתר, מהמובייל, כמה מגולל או פייסבוק
 
מניעת איבוד שיחות נכנסות. עם מספר וירטואלי לא מפספסים שיחות 
אתם משקיעים המון כסף יקר בפרסום, מדיה, יצירת תנועה, קידום ...
אבל ברגע האמת, כאשר לקוח מתעניין מתקשר אליכם:
השיחה לא נענית בזמן, המתנה ארוכה (אין נציג פנוי),יותר ניתוקים ושיחות ננטשות 
 
אנשים היום חסרי סבלנות. 30 שניות ללא מענה, והלקוח החדש עובר הלאה!
נתב שיחות מסורבל (הקישו 1 הקישו 2 ...) - גורם לניתוק (שאתם לא יודעים עליו בכלל)
העברה למוקד הודעות חיצוני - בדקו כמה לא משאירים הודעה בכלל ופשוט מנתקים  
 
בדקו היטב כמה שיחות לא נענות, כמה ננטשות, כמה ניתוקים יש, כמה שיחות נעלמות במרכזייה
אלו לקוחות חדשים שחוו תסכול, לקוחות על העץ שיש פשוט לקטוף אותם בצורה נכונה
עם מערכת המספרים הווירטואליים של פון פלוס לא מפספסים שיחות:
מערכת הדוחות רושמת כל שיחה ומתריאה בזמן אמת (במייל או ב SMS) על כל שיחה שלא נענית או ניתוק, כולל ניתוק בנתב שיחות
 
זיהוי ומענה ללקוחות חשובים
יש שיחות שמאד לא נרצה לפספס (עסקה גדולה, נושא חשוב)
עם מספרים וירטואליים, תוכלו לתת מספר נפרד ללקוחות מסוג מסוים, וכך לעקוב ולנהל כל שיחה בצורה נפרדת
  
מספר וירטואלי עם תא קולי - כל השיחות עוברת למייל/אינטגרציה
כל שיחה נכנסת, נרשמת ונקלטת בדוח ונשלחת אליכם.
השמעת הודעה למתקשר וניתוק השיחה. ללא ניתוב והעברת שיחה לנציג. 
כל השיחות הנכנסות, נרשמות ומועברים לטיפול ידני שלכם 
כמו טופס צור קשר, אבל טלפוני
 
 בקרת שיחות של מוקדי הודעות. כמה מתקשרים באמת משאירים הודעה? וכמה מנתקים בלי להשאיר הודעה ...
אם אתם מפעילים מוקד חיצוני לקבלת הודעות, חשוב ביותר לנתח ולעקוב אחר יעילות הפעילות והחזר ההשקעה, שכן מדובר בהוצאה לא קטנה, ופעמים מה שאתם מרגישים שקורה לא תואם את המציאות. 
 
לקוחות שהפעילו את השרות גילו זמני המתנה חריגים (המתקשר המתין ללא מענה אצלכם ואז ממתין שוב במוקד), אחוז ניתוק גבוהה (יש לקוחות ש 50% מהשיחות שהם העבירו למוקד - ניתקו ללא הודעה!!), מעבר להוצאה, מדובר בפגיעה עסקית. 

מספר וירטואלי מאפשר מעקב אחר יעילות של מוקדים חיצוניים, מוקדי הודעות או מיקור חוץ. 
המספר הווירטואלי יפנה את השיחה למוקד החיצוני, תוכלו לדעת: כמה שיחות עברו, כמה נענו, כמה השאירו הודעה וכמה ניתקו, לשמוע הקלטות שיחה
ללא סינון וללא תלות בספק
 
בקרת שיחות של אנשי מכירות ושרות
מעקב אחרי יעילות אנשי מכירות ושרות. 
כמה שיחות קיבלו, כמה נענו, כמה לא נענו, ניתוח שיחות מכירה ושרות
בממשק פשוט, קל ומהיר
 
בקרת נתב שיחות. כמה מנתקים את השיחה בנתב?
אם יש לכם נתב שיחות, חשוב ביותר לעקוב אחרי היעילות שלו. אל תתאהבו בנתב שלכם, מי שצריך לאהוב אותו אלו הם הלקוחות שמתקשרים אליכם.
כמות המתקשרים שמנתקים את השיחה כאשר הם שומעים מענה קולי, עלולה להפתיע אתכם מאד. 
אם 20% מנתקים את השיחה בנתב השיחות שלכם - אתם במצב חירום מבחינת מענה טלפוני, ובייחוד בקשור ללקוחות חדשים שמנסים להתקשר אליכם. 
בעזרת מספר וירטואלי, תוכלו לנתח לעומק כמה שיחות באמת נענות, כמה מנתקים ואיפה וכך לשפר את הנתב שיחות הקיים שלכם, להגדיל מכירות ולתת שרות טוב יותר
 
מספר לחירום
מספר טלפון קווי, שחיוג אליו מבצע פעולות מיוחדות לשעת חירום. 
כמו: חיוג לכמה מספרי טלפון במקביל עד מענה (קבוצת חיוג), משלוח מייל לכמה כתובות, משלוח SMS לכמה כתובות עם מספר המתקשר, הגדרת עדיפות בטיפול בשיחה הנכנסת. 

רישום לשרות, מחירים, אפיון

כל התכונות כלולות ללא תוספת מחיר בכל מסלול
2 מסלולי תשלום לבחירה שלכם:
מסלול "שקט נפשי" - תשלום קבוע, ללא מגבלת דקות, בשימוש סביר. אין הפתעות בסוף החודש
מסלול "תשלום קל" - מחיר נמוך עבור המספרים + תשלום משתנה עבור דקות שיחה נכנסות (עקוב אחרי)
 
מסלול "שקט נפשי" – תשלום חודשי קבוע, אין הפתעות, בשימוש סביר
69 ש"ח לחודש למספר 1
99 ש"ח  לחודש עבור 3 מספרים (מקבלים 3 מספרים וירטואליים נפרדים), 33 ש"ח למספר 
145 ש"ח לחודש עבור 5 מספרים (מקבלים 5 מספרים וירטואליים נפרדים), 29 ש"ח למספר 
200 ש"ח לחודש עבור 10 מספרים (מקבלים 10 מספרים נפרדים), 20 ש"ח למספר 
המחיר פר מספר הולך ויורד כלל שמזמינים יותר מספרים 
הגדרת שימוש סביר - 2000 דקות למספר, בחריגה, התשלום הינו 5 אגורות בלבד. 

"מסלול קל" – לפי דקות שיחה נכנסת (עקוב אחרי)
עבור המספר הראשון משלמים 30 ש"ח לחודש
כל מספר נוסף - 5 ש"ח לחודש 
בנוסף, משלמים 15 אגורות לכל דקת שיחה נכנסת או יוצאת (עקוב אחרי)
אם אתם צופים מעט דקות שיחה, מסלול זה משתלם יותר 

עבור שירותים מיוחדים: נתב שיחות וניתוב מורכב ליעדים שונים לפי שעות פעילות  
יש תוספת של 20 ש"ח לחודש למספר הראשון בלבד

ככל שמזמינים יותר מספרים, המחיר פר מספר הולך ויורד וגם מקבלים זיכוי עבור התשלום של המספרים אם כמות דקות השימוש גבוהה יותר
עבור 10 מספרים במסלול קל, תשלמו: 69 ש"ל לחודש + 15אגורות לדקה + זיכוי 
עבור 50 מספרים תשלמו 75 ש"ח לחודש + 15 אגורות לדקה + זיכוי וכן הלאה (ראו הסכם שרות)
  
כללי
ניתן להפנות שיחה לקווי או לטלפון נייד ללא מגבלה (המחיר כולל עלויות עקוב אחרי)
ניוד מספרים , אפשרי בפוף למדיניות הניוד בהסכם השרות.
משלוח SMS– 3 אגורות להודעה, ללא צורך בחבילה
המחיר כולל שרות שוטף ושינויים
על המחירים יש להוסיף מע"מ כחוק

שלבי רישום, קבלת מספרים והפעלה

שלב 1 - חתימה על הסכם השרות (הקליקו להסכם השרות)
בבקשה שלחו את העמוד האחרון חתום במייל  (צלמו בטלפון ושלחו למייל)
ניתן לתת פרטי אשראי בטלפון 03-915-3107
 
 שלב 2 - אפיון. ראו קובץ אפיון לנוחיותכם (הקליקו לקובץ האפיון)
הפרטים הבסיסיים לצורך פתיחת חשבון (חובה): 
  • כמות מספרים נדרשת
  • שם רצוי לחשבון, שם העסק 
  • מספר טלפון אליו יועברו השיחות
  • כתובת מייל לקבלת התראות 
שלב 3 - הפעלת מספרים והחשבון
תקבלו מייל עם פרטי כניסה לאתר השרות
באתר, יופיעו המספרים לפי ההגדרות שביקשתם 
 
שלב 4 - יצירת קשר
בכל שאלה שלחו בבקשה מייל elazar@phoneplus.co.il
או חייגו 03-915-3107

לצפייה במסמך

לכל שאלה תשובה

שאלה:  האם אפשר לקבל יותר ממספר וירטואלי אחד?
תשובה: בהחלט. כמות המספרים היא לשיקול שלכם ולפי הצורך העסקי שלכם. כל מספר יכול לנתב ליעד אחר או לאותו יעד
 
שאלה: האם אפשר להקליט שיחות?
תשובה: אפשרי. ללא עלות נוספת. הקלטות נשמרים בדוחות, אפשר להוריד למחשב או לקבל מייל על כל שיחה עם הקלטה
 
שאלה: כיצד ניתן לדעת איזה לקוח חייג למספר וירטואלי ולא למספר הרגיל בעסק?
שאלה: אני מקבל את השיחות בנייד שלי וחייב לדעת שזו שיחה ממספר וירטואלי?
תשובה: ניתן לשלוט על השיחה המזוהה שתוצג לכם כאשר תקבלו שיחה מהמספר הווירטואלי. ניתן להציג מספר קבוע ואז תדעו שזו שיחה של מתקשר שחייג למספר הווירטואלי, ניתן להציג את המספר המקורי של המתקשר, אבל כאשר תענו תשמעו הודעה "שיחה נכנסת ממספר ווירטואלי" וכך תדעו לבדל
 
שאלה: האם אפשר לנתב לטלפון נייד? האם אפשר להעביר שיחות לנייד? 
תשובה: בהחלט. אפשר להעביר שיחות לנייד או קווי. ללא תוספת עלות. תקבלו מספר טלפון קווי שמגיע לטלפון הנייד שלכם.
 
שאלה: האם אפשר לנתב ליותר ממספר אחד? האם אפשר לחייג לכמה מספרים? האם אפשר לנתב למוקד חיצוני?
תשובה: בהחלט. אפשר ליצור קבוצת חיוג, תוכלו לקבוע חוקי ניתוב: אם מספר 1 לא עונה תוך 30 שניות, לעבור למספר 2 וכן הלאה. אפשר לקבוע זמנים, סדר חיוג (קבוע, רנדומלי, בו זמני) וכן לקבוע ניתוב ליעד אחרון כמו מוקד חיצוני (אם תוך 60 שניות לא היה מענה משום יעד, העבר את השיחה למוקד)
 
שאלה: מה כוללים הדוחות? האם מספר המתקשר נשמר?
תשובה: הדוחות כוללים: רישום מספר מתקשר, שעת שיחה, משך שיחה, סטטוס שיחה (מענה, ניתוק ...). יש דוחות מפורטים ודוחות מסכמים. הכל חלק מהשרות ללא עלות נוספת.
   
שאלה: האם ניתן להגדיר תא קולי כאשר אני לא יכול לענות?
תשובה: בהחלט. אפשר להגדיר לכל מספר וירטואלי תא קולי . כל מספר עם הגדרות משלו. אפשר להגדיר אחרי כמה שניות ללא מענה השיחה תופנה לתא קולי, תקבלו מייל מידי עם הפרטים. 
 
שאלה: מה קורה אם מתקשר ניתק? מה קורה מחוץ לשעות הפעילות?
תשובה: תקבלו מייל מידי גם במצב של ניתוק על ידי המתקשר. אפשר להגדיר שעון עם שעות פעילות, ואז שיחות מחוץ לשעות יישמעו הודעת "סגור" ואתם תקבלו מייל עם פרטי המתקשר. 

שאלה: האם אפשר להגדיר נתב שיחות?
תשובה: בהחלט. תוכלו להגדיר שבעת חיוג למספר, יושמע למתקשר תפריט קולי עם הקשות (למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2). לכל הקשה תוכלו לקבוע לאן תעבור השיחה (ניתוב, הודעה, תא קולי)
 
שאלה: האם אפשר לקבל מייל על כל שיחה נכנסת? האם אפשר לשלוח לכמה כתובות מייל?
תשובה: כן וכן. משלוח מיילים ניתן ללא עלות. אפשר לכמה כתובות. אפשר להגדיר התראות מייל שונות: על כל שיחה נכנסת, רק על שיחות שלא נענות או ניתוק, לשיקולכם. 
 
שאלה: האם אפשר לשלוח SMS למתקשר שניתק או לא נענה? האם אני יכול לקבל SMS עם מספר המתקשר?
תשובה: אפשרי. ניתן להגדיר משלוח הודעות SMS עבור מגוון מצבים. למתקשר שלא נענה, לבעל העסק עם פרטי המתקשר ועוד. 

שאלה: למי שייך המספר?
תשובה: המספר הוא מספר מושכר. ניתן לנייד את המספר תחת מגבלות. תוכלו להגדיר עקוב אחרי קבוע למספר הווירטואלי בכל מקרה. 
 
שאלה: מה קורה כאשר נציג יענה לשיחה 1 ותהיה שיחה נכנסת נוספת, שנייה, במהלך השיחה הראשונה?  
תשובה: למערכת יש מנגנון של המתנה חכמה. מתקשר 2 לא יישמע תפוס או ממתינה. אם אין מענה אחרי זמן מוגדר, ניתן להגדיר הפנייה ליעד אחר או לתא קולי 
 
שאלה: לא עדיף קו של בזק?
תשובה: בקו של בזק אין דוחות. אין הקלטת שיחות. אין SMS. אין רישום. אין טיפול במצב של חוסר מענה/ניתוק, ניתוב ליעד אחר, קבוצת חיוג ... קו של בזק עולה 70 שח לחודש עוד לפני השיחות ... 
 
שאלה: האם ניתן להגדיר מספר וירטואלי ללא העברת שיחה? כלומר שכל השיחות יגיעו מיד לתא קולי?
תשובה: בהחלט. במקום העברת שיחה, תגדירו תא קולי, תקבלו מייל או חיווי על כל שיחה נכנסת
 
אנו לרשותכם בכל שאלה או הבהרה נוספת

יכולות עם ערך מוסף משמעותי

תכונות, יכולות:
קבלת מספר:  תקבלו מספר טלפון קווי ("מספר וירטואלי") או כמה מספרים, לפי הצורך
העברת שיחה:  מגדירים לאן תועבר השיחה הנכנסת למספר הווירטואלי (מספר להפניה וניתוב)
יעדי ניתוב והפניה:  ניתן לנתב ולהפנות לטלפון נייד או קווי
עקוב אחרי:   מתקשר למספר הווירטואלי יועבר מיד למספר אותו הגדרתם 
שינויים מהירים:  שינוי יעדי ניתוב והפניה באמצעות ממשק ניהול אינטרנטי

העברה לכמה מספרים, חיוג במספר יעדים, קבוצת חיוג: ניתן להגדיר כמה יעדים ומספרים אליהם יועברו השיחות מתקשר למספר הווירטואלי יועבר למספר 1, באין מענה יועבר למספר 2 וכן הלאה (הדילוג בין המספרים לא מורגש על ידי המתקשר, ששומע מוסיקה או צלילי חיוג בזמן ההעברה)
 
סדר חיוג וזמנים:  קביעת סדר חיוג (קבוע, אקראי או בו זמני) וזמנים למעבר בין מספרים
חיוג בו זמני:    חיוג בכמה מספרים בו זמנית, ראשון שעונה מקבל את השיחה
המתנה חכמה:  ללא השמעת תפוס או ממתינה למתקשר 
העברת שיחה חכמה: עקיפת נתבי שיחות, מענה קולי, הקשה במקום המתקשר

שעות פעילות: ניתן להגביל שיחות נכנסות לפי שעות פעילות
שרות לילה: השמעת הודעה "אנו סגורים כעת ...", העברת פרטי מתקשר למייל
ניתוב לפי שעות: בשעות X שיחות יועברו למספר 1 ובשעות Y למספר 2
 
לא מפספסים שיחות:  אף שיחה לא הולכת לאיבוד!
התראת מייל או SMS במצבי: חוסר מענה, המתנה ארוכה, ניתוק, נטישה, מחוץ לשעות
תא קולי: הפנייה להשארת מספר או הודעה לפי זמנים מוגדרים, העברה למייל
משלוח SMS למתקשר שלא נענה: "מספרכם נקלט, נשוב אליכם ..." (תוכן משתנה)העברת השיחה ליעד חיצוני או משני, הגדרת קבוצת חיוג
 
אינדיקציה "מי מתקשר אלי": שליטה על השיחה המזוהה שיחה מזוהה: מה יוצג למקבל השיחה (מספר המתקשר או מספר קבוע)
השמעת הכרזה למקבל השיחה: "שיחה נכנסת ממספר וירטואלי" (חיווי קולי)
הודעות ביניים למתקשר: השמעת הודעות משתנות לפי זמן המתנה השמעת הכרזות למתקשר: ג'ינגל, מענה קולי, צליל המתנה, מוסיקה בהמתנה
 
הקלטת שיחות נכנסות: ללא עלות נפרדת (שמירה בדוחות)
דוחות וסטטיסטיקה: פירוט מספרים, סטטוס (מענה, אין מענה, ניתוק ...)
מעקב שיחות: לכל מספר וירטואלי טבלה ואזור נפרדים
ממשק ניהול אונליין: גישה באמצעות שם משתמש וסיסמה באתר מאובטח
התראות מייל: קבלת מייל על כל שיחה נכנסת, דוחות מתוזמנים בדחיפה
אינטגרציות: קבלת פרטי שיחות למערכת חיצונית (xml, webhook)
 
שיחות יוצאות: אפשר להוציא שיחה מהמספר הווירטואלי (באמצעות כפתור חיוג)
https://secure.bwebi.co/phoneplus/callbacks/dialer/iframe.html


 

 

יתרונות. מספרים שעובדים בשבילכם

 
ללא עלות הקמה, ללא התחייבות
שרות בלבד. טוב לכם, טוב לנו. לא מחזיקים אף לקוח בכוח
 

מספר טלפון קווי משדר אמינות, יותר שיחות ויותר לקוחות
 לא חייבים לחשוף את הטלפון הנייד שלכם, לא חייבים להסתיר מספר עסק
 

ייעול מדיה, בקרת פרסום, חסכון 
תדעו בדיוק מי מתקשר אליכם, מתי ומאיפה 
 

לא מפספסים שיחות - 100% פוטנציאל. יותר לידים טלפוניים
מנגנוני מעקב ורישום ייעודיים מזהים מענה/ניתוק בכל שלב, כולל התראות בזמן אמת
 

שליטה ובקרה 
ממשק ניהול אונליין מאפשר לנהל את השרות בצורה עצמאית

דוגמאות לשימוש במספרי טלפון וירטואליים

מספר עסקי, קו טלפון עסקי - כשרוצים לפרסם מספר טלפון מכובד 
המספר העסקי מעביר את שיחה ישירות לטלפון הנייד שלכם 
 
מספרים לצורך מיוחד:
מספר וירטואלי לתאום פגישה או לייעוץ ומידע (נושאים חשובים)
מספר טלפון וירטואלי למעקב ומדידת שיחות נכנסות 
מספרים וירטואליים למעקב אחר שיחות טלפון 

מספר טלפון וירטואלי למובייל (קליק טו קול click to call), מספר וירטואלי לאתר, מספר לעמוד מסוים באתר, לדף נחיתה, לקמפיין, למודעה, מספר לאתר המובייל, מספר וירטואלי לתשלום, מספר וירטואלי להזמנה גדולה, מספר ללקוחות מחו"ל, שילוב בצ'ט אנושי או וירטואלי, מספרי טלפון לאתר, מספר טלפון וירטואלי לתשלום, מספר טלפון וירטואלי המסתיר את הטלפון הרגיל או הנייד
 
מילון מונחים בעולם המספרים הווירטואליים ומדידת השיחות 
מספר טלפון מקשר, מספר מקשר - מספר טלפון המקשר את השיחה הנכנסת למספר טלפון אחר 
מספר טלפון מפנה, מספר מפנה - מספר טלפון המפנה את השיחה הנכנסת בצורה אוטו' למספר אחר 
מספר טלפון פיקטיבי, מספר פיקטיבי - מספר טלפון וירטואלי שכל מטרתו היא להפנות שיחה למספר צל
מספרי מעקב - מספרי טלפון המאפשרים מעקב אחרי שיחות נכנסות  

עקוב אחרי - מספר טלפון שמפנה בעקוב אחרי את השיחות למספר טלפון אחר
(בצורה קבועה או באין מענה)

מעקב לידים טלפוניים - מספרי טלפון המאפשרים איסוף לידים בצורה טלפונית 
מספר טלפון חלופי - מספר טלפון המאפשר לכם לפרסם מספר טלפון שאינו המספר האישי שלכם
מספר מדיד - מספר טלפון המגיע עם ממשק ניהול אונליין המאפשר בקרה ומעקב על כל שיחה נכנסת
מספרים מדידים - סדרה של מספרי טלפון המוצקים כל אחד לערוץ פרסום לצרכי מדידה ובקרת שיחות
 
מדידת שיחות - מדידת כמות שיחות נכנסות באפיקי וערוצי פרסום שונים. לכל ערוץ פרסום מספר וירטואלי עם ממשק ניהול נפרד, המאפשר מעקב אמיתי אחרי כמות השיחות הנכנסות 

 מספר לפרסום, מעקב פרסום - מספר טלפון ייעודי עבור מדיה פרסומית מסוימת
מספר גוגל, מספר פייסבוק - מספר טלפון ייעודי עבור הפרסום בגוגל או דף הפייסבוק שלכם 

מספר טלפון שקוף, מספר שקוף - מספר טלפון המבצע קישור ישיר למספר טלפון אחר, המספר שקוף מבחינה זו, שהוא משקף את המספר האמיתי של העסק 

מספר טלפון צבוע, מספר צבוע - מספר טלפון למטרה ספציפית, לא המספר האמיתי של העסק, המספר הצבוע מעביר את השיחה למספר הרגיל של העסק

קליק טו קול - מספר טלפון למובייל, המעתיק את המספר לחיוג לחייגן מכשיר הטלפון 
מספר זמני - מספר טלפון לתקופה קצרה לצורך מוגדר וזמני
מספר ביניים - מספר טלפון המקשר בין 2 מספרי טלפון שונים (דוגמא: לא עונים במספר 1 השיחה עוברת למספר 2)
מספר נוסף - מספר טלפון משני, המאפשר לבעלי המספר הנוסף לפרסם אותו בנוסף למספר הרגיל שלו או עובר צורך מיוחד 

מספר לדף נחיתה - מספר טלפון המשולב בדף נחיתה. מספר שונה מהמספר הרגיל של העסק. 
מספר למודעה - מספר טלפון למודעה ספיציפית 
מספר ייחודי - מספר טלפון ייעודי למטרה מאד מסוימות - לא המספר הרגיל של העסק
העברה שקופה - העברת שיחות שקופה ממספר טלפון 1 למספר טלפון שני, עקוב אחרי מידי