מהו נתב שיחות? מענה קולי?

 
נתב שיחות או מענה קולי הנם יכולות הקיימות בחלק מהמרכזיות. המטרה העיקרית של נתב שיחות הנה לענות לשיחה של הלקוח ולנתב אותה ליעד הנכון ("שלום ... למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2 ...). ​
 
מעבר לעמוד שרות נתב שיחות עסקי של פון פלוס - תיאור ופרטי השרות 
 
 
אזהרה
נתב שיחות ארוך ומורכב יגרום לניתוקים ותסכול.
לא משנה מה גודל העסק יותר מידי הקשות ואפשרויות והלקוח פשוט מנתק.
אל תתאהבו יותר מידי בנתב שיחות שלכם, הלקוח לא עובד אצלכם.
תעמיסו על הלקוח - והוא עובר הלאה. ​
 

ניתוקים. כמה מתקשרים מנתקים בנתב השיחות עצמו??
כמות הלקוחות שמנתקים את השיחה בנתב שיחות עצמו היא עצומה.
עסקים בכלל לא סופרים נטישות וניתוקים בנתב אלא רק כאשר הלקוח יוצא מהנתב ומגיע לתור. זו כמובן טעות. לקוח שמתקשר אליכם ולא מצליח להבין את נתב השיחות שלכם - הבעיה היא אצכלם ולא אצל הלקוח. ​ ​
 

המלצות
אל תפעילו נתב אלא אם אתם באמת חייבים. תהיו קצרים וברורים. לא יותר מ 4-5 אפשרויות ניתוב. אל תעמיסו פרסומות. תקליטו באולפן ותשמעו טוב. תהיו כל הזמן עם היד על הדופק. בדקו ונתחו כמה לקוחות מנתקים בנתב ולא יוצאים ממנו. נתב שלא מאפשר לכם למדוד בו ניתוק - אל תפעילו בכלל!
 

פון פלוס מאפשרת להפעיל נתב שיחות או מענה קולי מתקדם
הגדרת תפריטים ללא מגבלה
שינוי הודעות לפי שעות פעילות
ניתוב לכמה יעדים
הגדרות קבוצות (אם מספר אחד לא עונה השיחה עוברת למספר הבא)
קליטת פרטים, ניתן לבקש ממתקשר להשאיר פרטים שנשמרים במערכת ללא ניתוב 
דוח אונליין ייעודי לניהול הנתב 
תמיכה מובנית במצבי תפוס, חוסר מענה או ניתוק - לא מפספסים אף שיחה 
גם אם מתקשר ניתק את השיחה בנתב שיחות, בכל שלב, ניתן לקבל אי מייל או SMS עם פרטי המתקשר
 

נתב שיחות, מענה קולי לקמפיין 
ניתן להפעיל מענה קולי ייעודי עבור קמפיין.
ניתן להגדיר את המענה הקולי לצרכים שלכם. 
ניתן להגדיר ניתוב שיחה או קליטת פרטים בלבד (קבלת פרטי המתקשרים אליכם למייל ללא העברת שיחה)
ניתן לבקש ממתקשרים להשאיר הודעות או רק מספרי טלפון לחזרה
ניתן לשלוח SMS למתקשר עם מידע חשוב 
ממשק ניהול מאפשר מעקב וניהול של המענה קולי אונליין