מה זה צ'ט?


מערכת צ'ט היא בדרך כלל מערכת התכתבות המשולבת באתר אינטרנט.
גולש באתר יכול לפנות לעסק דרך תוכנות הצ'ט ולקבל הסברים ומידע.
 
​קיימים 2 סוגים של צ'ט
1. צ'ט וירטאולי - אין נציג מאחורי הצ'ט.
2. צ'ט אנושי - יש נציג אמיתי מאחורי הצ'ט שנותן תשובות. ​
 
לא לכולם מתאים צ'ט
בבחירת צ'ט באתר חשוב מאד להקפיד על מטרות הצ'ט באתר שלכם.
אם הצ'ט הוא כלי להשגת לידים בלבד,
חשוב מאד לשלב את הצ'ט בכלים נוספים באתר על מנת לא לאבד לקוחות או לקבל לידים קרים.
לא מעט לקוחות לא אוהבים צ'ט (יש לא מעט נטישה בצ'ט) בגלל זמני תגובה והמתנה.
לכן חשוב שהצ'ט לא יהיה כלי בלעדי.
אם הצ'ט הוא כלי לחסכון בשיחות - חשוב שיהיו נציגים מתאימים.
אחרת נוצר בלבול רב ונציגים נוטים לטעות.
 
חשוב
הצ'ט באתר הוא כלי בלבד. בסוף אין תחליף למענה אנושי בשיחה.
לא כל לקוח בנוי להתכתבות. שלבו כלים נוספים כמו WEB CALL BACK שנותנים מענה כמעט לכל הלקוחות.
 
נטישת אתר
תזכרו, רוב הלקוחות מחפשים מענה אנושי, מקצועי, מהיר ויעיל.
את רוב המכירות עושים נציגים. UPSELL עושים נציגים שלכם.
תנו לגולש הרגשה שיחזרו אליו מהר ושבמקרה של בעיה הוא יוכל ליצור קשר מהיר וללא תסכול - תהיה פחות נטישה.
 

אפשרויות בחירה 
תנו לגולש מתלבט אפשרות פשוטה ליצור קשר - ותרוויחו יותר לידים ולקוחות.
טפסי צור קשר אמינים ומניעים לפעולה משרים בטחון לגולש. לא "נחזור בהקדם", "לא נחזור בעוד יומיים".